دانلود تحقیق درباره بررسی مانیتور و انتخاب مانیتور مناسب

دانلود تحقیق درباره بررسی مانیتور و انتخاب مانیتور مناسب

تعداد صفحات:17

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

 

پیشگفتار

در اين مقاله  به بررسي مانيتور و طرز انتخاب يك مانيتور مناسب براي كاربردهاي تصويربرداري ديجيتال خواهيم پرداخت.

مانيتور يكي از اجزاي اصلي سيستمهاي تصويربرداري ديجيتال است. و به همين علت انتخاب يك مانيتور مناسب در اين وادي، اهميتي دوچندان خواهد داشت.

مانیتور LCD یا مانیتور CRT

این دو نوع مانیتور هریک مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین عاقلانه است که برای انتخاب صحیح، ابتدا آندو را در جنبه های مختلف با یکدیگر مقایسه نموده و سپس یکی از آنها را انتخاب نماییم. در مرحله بعد بایستی به‌دقت مشخصات هر یک از این دو نوع را درک کرده تا در هنگام خرید، بدانیم که چه مسائلی یک مانیتور را بر مانیتور دیگر برتر می نماید.این روزها تب خرید مانیتور LCD همه گیر شده است: مانیتوری کوچک و زیبا که هر کسی دوست دارد یکی از آنها را جایگزین مانیتور قدیمی خود نماید. بخصوص که قیمت این مانیتورها نیز اخیرا کاهش پیدا کرده‌است.

آیا مانیتور LCD برای تصویر برداری دیجیتال مناسب است؟

هنوز هم بهترین مانیتورها، مانیتورهای CRT هستند. اما اخیرا مانیتورهای LCD بسیار خوبی نیز به بازار عرضه شده اند. سوالی که پیش می‌آید این است که بر اساس چه مشخصاتی، به یک مانیتور صفت خوب اطلاق میشود.

طبق جدول زیر می توانید مشخصات مهم دو نوع مانیتور را مقایسه نمایید.

لازم است که این جدول بر اساس مانیتورهای خوب موجود تهیه شده‌اند (و مانیتورهای خیلی ارزان به احتمال زیاد نمی‌توانند چنین مشخصاتی داشته باشند).
شاید مهمترین معایب مانیتورهای
LCD براي تصويربرداري ديجيتال، محدودیت زاویه دید، محدوديت در انتخاب رزولوشنهاي مختلف و نقصان در پردازش و تولید رنگهای واقعی باشد.

در ادامه با این معیارها و اهمیتشان بیشتر آشنا خواهیم شد تا بتوانیم تصمیم بگیریم که چه نوع مانیتوری بخریم و نیز در میان مانیتورهای CRT وLCD بایستی به چه فاکتورهایی توجه نماییم.


دریافت فایل


دانلود تحقیق درباره بررسی مانیتور و انتخاب مانیتور مناسب

دانلود تحقیق,مقاله درمورد مانیتور,تحقیق درباره انتخاب مانیتور مناسب

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید