پاورپوینت آثار گناهان

پاورپوینت آثار گناهان

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 42 صفحه

 آثار گناهان  آثار گناهان از روایات و احادیث «رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود: امت من در خير و خوشي هستند مادامي که يکديگر را دوست داشته و با صلح و سازش زندگي نمايند، و امانت را به صاحبش باز پس بدهند، و از حرام اجتناب نمايند، و مهمان نوازي نموده و نماز را بر پا داشته و زکات بپردازند.
وقتي که اين کارهاي خير را ترک کنند به قحطي و گراني مبتلا مي شوند.» قحطي و گراني ارزاق «امير المؤمنين (ع) فرمود: از گناهان خودداري نماييد، چون هيچ بلايي و کمي روزي به انسان نمي رسد مگر به سبب گناه؛ حتي خراش در بدن و افتادن بر زمين و مصيبت زدگي؛ همه اين ها به سبب گناه به انسان مي رسد.
خداوند در قرآن مي فرمايد: «هر مصيبتي که به شما مي رسد به سبب کارهاي خود شما است، و اين در حالي است که خداوند بسياري از گناهان را ناديده گرفته و مي بخشد.» رسول خدا (ص) فرمود: از جمله کرامت و عزت مؤمن پيش خداوند اين است که براي اجل او وقتي قرار نداده است، تا آن وقت که قصد کار بدي نمايد، موقعي که تصميم به انجام کار بد گرفت، خداوند قبض روحش مي کند [تامعصيت نکرده و دچار غضب الهي نگردد].
کوتاهي عمر امام صادق (ع)فرمود: خداوند مدتي براي مرگ مؤمن قرار نداده است او را مادامي که بقاء در دنيا را دوست دارد زنده نگاه مي دارد وقتي که خداوند دانست که مؤمن عملي انجام خواهد داد که موجب هلاک دينش باشد، او را با حفظ کرامتش قبض روح مي کند.
امام جعفر صادق (ع) فرمود: از کارهاي زشت و ناگوار بپرهيزيد تا عمر شما طولاني گردد.
تعداد کساني که به گناه مي ميرند بيشتر است از کساني که به اجل طبيعي مي ميرند و کساني که به احسان [و نيکوکاري] زندگي مي کنند بيشتر از کساني هستند که به اندازه ي عمر هاي طبيعي [خود] زندگي مي کنند.
أصبغ بن نباته، از امير المؤمنين عليه السلام نقل مي کند، که رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود: وقتي که خداوند به مردمان يک جامعه غضب نموده و لکن عذاب نازل نفرمايد، در عوض قيمت ها گران مي شود، و عمرشان کم مي گردد، و داد و ستد کنندگان از معامله خود سود و بهره نمي برند، و ميوه هاي آن ها خوب نمي شود، و آب نهرها و رودخانه ها کم گردد و باران نمي بارد و اشرار بر آنان سلطنت پيدا مي کنند.» تسلط اشرار و يا اين که در تاريخ مي خوانيم: امير مؤمنان (ع)به مردم متمرد مي فرمود:اگر در وضع تدين واعمال خود تجديد نظر ننماييد خداوند "غلام ثقيف" [يعني فرزندي از طايفه ي ثقيف را] را بر شما مسلط خواهد نمود. گاهي دعا مي فرمود: خدايا بر اين مردم غلام ثقيف را مسلط فرما! و بالأخره در اثر مسامحه مردم نسبت به اسلام و احکام اسلام و بي اعتنايي نسبت به اهل بيت عصمت و طهارت، خداوند "حجاج بن يوسف ثقفي" را بر آن ها مسلط گردانيد که در تاريخ نقل شده او هفتاد هزار انسان بي گناه را کشت، تازه غير از آن هايي که در جنگ ها توسط عوامل او کشته شده بودند.
و از خود او نقل شده که گفته است: «لذيذترين غذا براي من آن غذايي است که سر شيعه را ببرند و او دست و پا زند و من نگاه کنم و در آن حال غذا بخورم!» در حکايتي شگفت از مثنوي معنوي مي خوانيم که گناه و معصيت بويي دارد که از آن بو مي توان گناهکار را از بي گناه تشخيص داد.
در آن حکايت پيل با استشمام دهان آنان که در مظان قتل بچه اش بودند بي گ

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دریافت فایل


پاورپوینت آثار گناهان

دانلود آثار گناهان,تحقیق آثار گناهان,مقاله آثار گناهان,آثار گناهان

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید