پاورپوینت ,  مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM) , 44اسلاید , pptx

پاورپوینت ,  مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM) , 44اسلاید , pptx

این پاورپوینت باموضوع مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان ، با44اسلاید باعناوین زیر:

تاريخچه و معرفي

رويكردي به توسعه استراتژي‌هاي CRM

عوامل بحراني موفقيت

علل شكست پروژه‌هاي CRM

الگوها و نيازمندي‌هاي اجرايي

تعاريف و مفاهيم e-CRM

الگوها و نيازمندي‌هاي اجرايي e-CRM

بررسي ساختاري برخي از نرم‌افزارهاي رايج CRM

بحثي پيرامون يكپارچه سازي

منابع

**تاريخچه و معرفي

الف) دهه 1980: بازاريابي براساس بانك اطلاعات مشتريان

ب) دهه 1990: بازاريابي براساس ارتباطات

ج) دهه آخر قرن بيستم: مديريت روابط با مشتريان

 تا پيش از دهه 90،  75% از تعاملات مشتريان با بنگاه‌هاي اقتصادي، مشتمل بر تماس‌هاي تلفني، ارسال نامه و  Fax بود .

 

 سطوح مديريت روابط با مشتريان

الف) مديريت استراتژيك روابط با مشتريان

ب) مديريت عملياتي روابط با مشتريان

ج) مديريت ساختاري روابط با مشتريان

د) مديريت تحليلي روابط با مشتريان

 كاربردها:

 

 1)  بنگاه‌هاي اقتصادي با بازار محدود

 

2)  بنگاه‌هاي اقتصادي با بازار گسترده  

 

**عوامل بحراني موفقيت

1-   حمايت مالي عمليات

2-   ترسيم مدل مفهومي

3-   بودجه

4-   گردآوري نيازمندي‌ها

5-   ترسيم نقشه داده‌ها

6-   انتخاب صحيح ابزارها

7-   تأمين خواسته‌هاي كاربران و تست كارايي سيستم

**علل شكست پروژه‌هاCRM

 

قسمت فروش يا بازاريابي سازمان بدون مشاركت واحد IT اقدام به اجراي پروژه CRM نموده است.

 

واحد IT بدون مشاركت بخش‌هاي فروش و بازاريابي سازمان، قصد مديريت پروژه CRM را داشته است.

 

سازمان در تعيين و جلب حمايت اداري مورد نياز داخلي جهت نگهداري سيستم CRM ناتوان بوده است.

قسمت‌هاي عهده‌دار امور تكنولوژي در سازمان اعتقاد داشته‌اند كه بدون مشاركت شركاي متخصص، قادر به مديريت پروژه مي‌باشن

**الگوها و نيازمندي‌هاي اجرايي e-CRM

.1جمع آوري و يكپارچه‌سازي اطلاعات در رابطه با مشتريان

 

.2تحليل اطلاعات براي درك بهتر مشتريان

 

ارزشمندترين مشتريان شما چه كساني هستند؟

 

كدام مشتريان در حال ترك و كدام مشتريان به سازمان وفادار هستند؟

 

كدام مشتريان به پيشنهادات سازمان پاسخ مثبت خواهند داد؟

 

بهترين محصول براي پيشنهاد به هر مشتري كدام است؟

 

مناسب‌ترين پيام جهت ارسال براي هر مشتري چيست؟

 

 

.3بكارگيري برنامه‌هاي هدفدار براساس دانش كسب شده در رابطه با مشتريان

 

e-CRM در صنعت خودرو

 

حوزه‌هاي كاري مختلف صنايع خودروسازي كه مي‌توانند از سيستم‌هاي CRM و مولود تكنولوژيك آن يعني e CRM بهره‌مند شوند عبارتند از:

.1توزيع و فروش خودروهاي صفر كيلومتر
.2 ارايه خدمات پس از فروش به خريداران خودرو
قطعات يدكي
تعميرات
سرويس‌هاي ادواري
 

e-CRM در بانكداري و خدمات مالي

سيستم‌هاي CRM در خدمات بانكي بايد داراي قابليت‌هاي زير باشند:

تقويت توانمندي‌هاي بانك در جهت برنامه‌هاي هدفگذاري بازار بوسيله ابزارهاي تحليلي
تدارك بستر مشترك و بين بانكي به منظور جمع‌آوري اطلاعات مشتريان از خلال هزاران سيستم مختلف بانكي و ايجاد تصويري واحد از وضعيت اعتباري مشتريان

 

 

 

 


دریافت فایل


پاورپوینت ,  مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM) , 44اسلاید , pptx

تاريخچه و معرفي , رويکردي به توسعه استراتژي‌هاي , عوامل بحراني موفقيت , علل شکست پروژه‌هاي , الگوها و نيازمندي‌هاي اجرايي , تعاريف و مفاهيم

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید