دانلود پاورپوینت حساسيتهاي موتور EF7 و مراقبتهاي لازم

دانلود پاورپوینت حساسيتهاي موتور EF7 و مراقبتهاي لازم

پاورپوینت آماده حساسيتهاي موتور EF7 و مراقبتهاي لازم برای رشته مکانیک در 23 اسلاید طراحی شده بخشی از مطالبی که در این پاورپوینت مورد بررسی قرار میگیرد به شرح زیر است:

 

- مقدمه

- نوع روغن

- نفوذ ذرات و براده در روغن

- زمانبندی دريچه ها

- آب ندی پودمان

- آب بند چند راهه هوا

- دمای موتور

- کیفیت سیال خنک کن

- عملكرد افشانه هاي بنزين و گازدر صورت عدم استفاده

- كيفيت گاز به ويژه ميزان روغن و آب

و...

 

بخشی از متن پاورپوینت:

- مقدمه:

طراحي محصول بر اساس استانداردهاي روز دنيا باعث مي شود وظايف و عملكردهايي براي بعضي قطعات و مجموعه هاي موتور در نظر گرفته شود كه متفاوت از اصول طراحي محصولات قديمي مي باشد. همچنين ممكن شرايط تعمير و نگهداري از محصول حساستر و بايد بر اساس دستورالعملهاي مشخص و بوسيله افراد آموزش ديده صورت گيرد.
 
يادآوري حساسيتهاي موتور در اين ارايه با توجه به جديد بودن بخشي از ويژگيهاي طراحي اين موتور،در راستاي ايجاد آمادگي اوليه شبكه خدمات پس از فروش و آشنايي كامل با موتور بوده و نبايد نگراني وجود ضعف در محصول را در ذهن ايجاد نمايد.
 
 
- نوع روغن
 
مدار روغن موتور بر اساس روغن 30w5 شركت بهران طراحي شده ولي آزمونهاي دوام فقط با روغن 40w10انجام شده.
استفاده از روغن 30w5 فعلا مجاز نيست.
استفاده از روغن با لزجت بيشتر مصرف سوخت را بالا مي برد.
 
- نفوذ ذرات و براده در روغن

سامانه زمانبندي متغيير دريچه ها به نفوذ ذرات ومواد خارجي حساس است و ممكن است باعث اخلال در عملكرد آن و در نتيجه اخلال در عملكرد موتور شود.

با توجه به آنکه نظارت بر زمانبندی دريچه ها ی هوا بر عهده سامانه مديرِيت موتور است، با مشاهده عيبهايی در عملکرد موتور که به صورت معمول حدس می زنيد ناشی از سايش بادامکها يا رد کردن تسمه باشد، قبل از باز کردن هر گونه قطعه ای ابتدا از طريق عِيب ياب از عملکرد صحيح ECU، شير CVVT و عملگر CVVT و عدم وجود عيب در آنها اطمينان حاصل شود. البته اگر بواسطه اشکال در زمانبندی دريچه ها موتور اصلا روشن نشود، عيب ياب نمی تواند تشخيص دهد که عملگر CVVT خراب است يا نه.

 و...

 

نکته:داخل فایل اصلی هیچ اسمی از سایت ما برده نمی شود

نکته ۲: پاورپوینت حساسيتهاي موتور EF7 و مراقبتهاي لازم قابل ویرایش می باشد و می توانید آن را به دلخواه تغییر دهید

نکته 3: پاورپوینت ها برای جذابیت بیشتر شامل تصاویر می باشند

نکته 4: پاورپوینت ها آماده‌ی ارائه می باشند.


دریافت فایل


دانلود پاورپوینت حساسيتهاي موتور EF7 و مراقبتهاي لازم

دانلود پاورپوينت, پاورپوينت, دانلود پاورپوينت ارائه, پاور, پاورپوينت آموزشي,پاورپوينت آماده, دانلود پاورپوینت حساسيتهاي موتور EF7 و مراقبته

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید