تابلوی اتاق کودک رنگین کمان

تابلوی اتاق کودک رنگین کمان

دانلود ست سه تایی دکور اتاق کودک رنگین کمان

مشخصات:

تابلو و دکور:  اتاق کودک و مهد کودک

نوع فایل دانلودی:  zip

فرمت فایل: tif , png

ابعاد فایل: 60*40 سانتی متر

تابلوی اتاق کودک رنگین کمان

ست دکور اتاق کودک

توضیحات: این محصول به صورت زیپ فشرده سازی شده است. شامل سه فایل png جهت نمایش و سه فایل tif  در روزلوشن 300 dpi و مناسب برای چاپ در هر اندازه ای می باشد. شما می توانید پس از دانلود آن را از حالت زیپ خارج کرده و چاپ کنید و به صورت پوستر و تابلو در اتاق کودک خود قرار دهید. 

فایل های این مجموعه  کاملا آماده چاپه و فقط کافیه دانلودش کنید.روی فلش بریزید یا از طریق واتس اپ و تلگرام به صورت فایل و بدون افت کیفیت فوروارد کنید و پوستر و عکس جذابتون رو به صورت آنلاین و یا حضوری چاپ کنید.

تابلوهای دکوراتیو، علاوه بر زیبایی محل کار و زندگی، نقش موثری در بهبود روحیه ی افراد ایفا میکند. استفاده از عناصر رنگی متناسب با فضای منزل، با ایجاد هارمونی، آرامش از دست رفته ناشی از زندگی پراسترس امروزی را التیام می بخشد. با استفاده از تابلوهای هنری، که تجلی احساسات درونی و سلیقه ی شما می باشد، زیبایی و آرامش را به خود و دیگران هدیه دهید.

 لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد یا فروش این فایل ها خودداری کنید.

❌ شامل 3۰% تخفیف برای اولین خریدار این محصول ❌


دریافت فایل


تابلوی اتاق کودک رنگین کمان

تابلوی اتاق کودک , نقاشی اتاق کودک , ست اتاق کودک , دکور اتاق کودک , دانلود وکتور , تابلوی اتاق کودک , عکس با کیفیت برای اتاق کودک , دانلود عکس

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
نظریه های عمومی مدیریت
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید