مجموعه جذاب دفاع نیمزو هندی را در هم بشکنید با تدریس استاد بزرگ ایوان سوکولوف

مجموعه جذاب دفاع نیمزو هندی را در هم بشکنید با تدریس استاد بزرگ ایوان سوکولوف

 

 

 

 

 

 

مجموعه جذاب دفاع نیمزو هندی را در هم بشکنید با تدریس استاد بزرگ ایوان سوکولوف!

Take Down the Nimzo-Indian

محصول:2021 

 chessable

قیمت این دوره در سایت اصلی: 134یورو

مدت زمان فیلم: 4 ساعت و11 دقیقه(انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر"اندروید"وغیره

دارای امتیاز 5 ستاره از سمت کاربران سایت

استاد بزرگ ایوان سوکولوف و دوره جذاب دفاع نیمزو هندی را در هم بشکنید!

چیزهای بسیار خوبی در مورد بازی 1.d4 وجود دارد، اما مواجهه با نیمزوهندی یکی از آنها نیست. این دفاع پویا، سرشار از عدم تعادل استراتژیک، یکی از سخت‌ترین دفاع‌ها برای سفید است.

مانند بسیاری از بازیکنان 1.d4، استاد بزرگ ایوان سوکولوف مدت‌هاست که به دنبال فرمول پیروزی در برابر نیمزو هندی بوده است - و پس از سال‌ها تحقیق و آزمایش روی تخته، او کلید…نیمزو را به راحتی نابود کنید است.

قهرمان سابق یوگسلاوی، قهرمان هلند و فوق استاد بزرگ سال ها تجربه و تخصص خود را در نیمزو هندی در اولین دوره شطرنج خود گرد هم می آورد. و همانطور که او به شما خواهد گفت، زمان بندی تصادفی نیست. حتی با وجود اینکه بارها از او خواسته شده است که یک دوره آموزشی را در سیستم خود منتشر کند، او تصمیم گرفته است که دوره خود را پس از - و تنها پس از - یافتن خطوط قوی در هر تغییر جدی برای سفید منتشر کند.

رپرتوار حاصل، به قول استاد بزرگ سوکولوف، "موفق تر از تصور قبلی است." و ما حرف او را قبول می کنیم: نرخ باخت استاد بزرگ سوکولوف در برابر نیمزو تنها 18 درصد است - بسیار کمتر از میانگین 33 درصد برای بازیکنان استاد!

پس رویکرد او چیست؟ خوب، همه چیز با تغییر Samisch (1.d4 Nf6 2.c4 e6 3.Nc3 Bb4 4.a3) شروع می شود که باعث ایجاد یک معامله فوری در c3 می شود. از آنجا، بسته به آنچه که سیاه در حرکت 5 بازی می کند، 6.e3 یا 6.f3 را بازی خواهید کرد.

در هر تغییر، GM Sokolov به شما نشان می دهد که چگونه برای خانه بحرانی e4 مبارزه کنید و با ضد بازی سیاه که معمولاً هدف قرار می گیرد، مبارزه کنید. پیاده حساس c4 شما سریع و بی رحم برنامه نمی خواهد داد سیاه هر فرصتی را به استفاده از نقاط ضعف پیاده در اردوگاه خود را - آنها می شود بیش از حد با دفع یک حمله در جناح شاه باطل و یا برخورد با دو فیل بزرگ خود را مشغول!

دفاع انعطاف پذیر، حمله انعطاف پذیر

اما نیمزو هندی انعطاف پذیر مشخصاً بسته به آنچه سیاه بازی می کند، می تواند ماهیت متفاوتی به خود بگیرد. انعطاف‌پذیری آن باید با انعطاف‌پذیری در استراتژی تهاجمی سفید پاسخ داده شود.

به همین دلیل است که جنرال موتورز سوکولوف خطوط عمیق بسیاری را برای شرایط مختلف ارائه می دهد - برخی از آنها به عمق 16 حرکت قابل تمرین - برای اطمینان از اینکه متوجه می شوید که چگونه برنامه ها را بدون توجه به آنچه سیاه بازی می کند، اجرا کنید. او همچنین نزدیک به 40 تغییر جایگزین ارائه می دهد تا بتوانید آنچه را که دوست دارید امتحان کنید و بر اساس سبک خود بازی کنید.

اما اگر نگران این هستید که این خطوط برای به خاطر سپردن خیلی عمیق هستند، نگران نباشید! استاد بزرگ سوکولوف در توضیح هدف هر حرکت بسیار دقیق عمل می کند، بنابراین می توانید ایده های کلیدی را به راحتی در زمانی که زمان آن فرا رسید استفاده کنید. همچنین مجموعه ای از بازی های مدل خواهید داشت برای نشان دادن ایده های موجود در تغییرات قابل آموزش که توسط بهترین بازیکنان جهان به اجرا درآمده اند : کاسپاروف، سو، و آناند ، فقط به نام چند. و البته، شما می توانید یک تغییر جایگزین را بر اساس آنچه برای شما آسان تر است انتخاب کنید.

دیگر تحت فشار نیمزو قرار نگیرید - امروز با این رویکرد ضد گلوله نیمزو هندی را از بین ببرید .
 

دریافت فایل


مجموعه جذاب دفاع نیمزو هندی را در هم بشکنید با تدریس استاد بزرگ ایوان سوکولوف

نیمزو هندی,مقابله با نیمزوهندی,آموزش صد نیمزو هندی,آموزش حرفه ای شطرنج,آموزش کودکانه شطرنج,ُشطرنج برای کودکان,آموزش شروع بازی شطرنج,آموزش و?

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید