دوره آموزشی استادی در گامبی e4 با تدریس استاد بزرگ سایمون ویلیامز

دوره آموزشی استادی در گامبی e4 با تدریس استاد بزرگ سایمون ویلیامز

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزشی استادی در گامبی e4 با تدریس استاد بزرگ سایمون ویلیامز

Grandmaster Gambits: 1. e4 

محصول:2021 

 chessable

قیمت این دوره در سایت اصلی: 250دلار

مدت زمان فیلم: 27 ساعت و58 دقیقه(انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر"اندروید"وغیره

دارای امتیاز 5 ستاره از سمت کاربران سایت

دوره آموزشی استادی در گامبی e4 با تدریس استاد بزرگ سایمون ویلیامز!

با 1.e4 برنده شوید مانند استادان قدیم!

دوستان شما با "از دست دادن" یک پیاده با صدای بلند خواهند خندید...

تا زمانی که سیاه بدون شلیک گلوله استعفا داد.

اکثر بازیکنان در شروع بازی مانند "شهروندان قانونمند" عمل می کنند. آنها بیش از دو پیاده فشار نمی آورند، مهره های خود را روی امن ترین خانه ها قرار می دهند و به یک وسط بازی بدون هوا رضایت می دهند.

سپس افراد مغرور هستند، که تشخیص می دهند که "قوانین" را می توان شکست... و پسر، پاداش ها می توانند آه بسیار شیرین باشند!

اگر به گروه دوم تعلق دارید، پس آنچه را که استاد بزرگ سیمون "جینجر جی ام" ویلیامز و استاد بین المللی ریچارد پالیزر برای شما آماده کرده اند را دوست خواهید داشت.

در جدیدترین پروژه خود برای پخش کننده های 1.e4، آنها هر فکری را که در مورد بازی "prim and proper" وجود دارد را کنار می گذارند و به شما نشان می دهند که چگونه ...

تجاوز بی امان گامبی های قرن نوزدهم را با دقت ماشینی بازی استاد بزرگ مدرن ترکیب کنید


با Grandmaster Gambits 1.e4 ، قبل از حرکت 10، یک پیاده را "دادید".

اما در عوض، به مهره های خود انرژی می دهید، بر مرکز تسلط پیدا می کنید و در حالی که حریف هنوز در خواب است، به موانع حمله می کنید.

حتی بهتر از آن، شما نه تنها از یک پادشاه ایمن‌تر لذت می‌برید، بلکه از اعتماد به نفس تزلزل ناپذیری نیز برخوردار هستید، زیرا می‌دانید که خطوطی که بازی می‌کنید مورد تایید استادان بزرگ و حتی قهرمانان جهان هستند!

با چنین شروعی، شما آماده هستید که بدون ذره ای تردید حمله کنید - و پیروزی های قانع کننده ای به دست آورید که شایسته کتاب است.

Grandmaster Gambits 1.e4 در چهار BIG - 1...e5، دفاع سیسیلی، فرانسوی و Caro-Kann قرار می گیرد. در داخل دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

⚔️ 1...e5 را با Deutz Gambit هک کنید.این خط حمله باطل در بازی ایتالیایی از همان حرکت پنجم دچار شکستگی می شود. با کمی "همکاری" سیاه، حتی ممکن است با حرکت 16 امتیاز کامل را به دست آورید!

⚔️ بعلاوه، استراتژی های رزمی در برابر 1...e5 حاشیه. دفاع کمتر محبوب مانند Petroff و Philidor پوشش داده شده است. اما تلاش‌های فریبنده اما نامناسب، مانند مبارزه با لتونی و فیل، نیز همینطور است.

⚔️ سیسیلی را از سنگر مرکزی خود با گامبیت بال انکار کنید. بنابراین می‌توانید مرکز را به دست بگیرید و با حرکات اجباری، مهره‌های دشمن را به عقب برانید.

⚔️ با ویرایش پیشرفته، زندگی دفاع فرانسوی را از بین ببرید.اگر بلک بخواهد به زنجیره پیاده فضایی ما فشار بیاورد، سرعت پیشرفت خود را به دنده سوم افزایش می دهیم و با گامبیت میلنر-بری ارتقا یافته مگنوس کارلسن به آنها ضربه می زنیم.

⚔️ با حمله Hillbilly در مقابل Caro-Kann، بمب ها را روی f7 بیندازید. مخالفان سر خود را در این رگبار "ابتدای" تکان می دهند... تا زمانی که پادشاه آنها در ده ها حرکت به شدت سوخته شود.

GM Williams و IM Palliser تقریباً همه چیز را در 21.5 ساعت ویدیوهای گام به گام و 667 نسخه آزمایش شده توسط موتور پوشش می دهند . همه آن‌ها را می‌توانید با MoveTrainer دوباره مرور کنید تا زمانی که حرکت‌ها، طرح‌ها و ایده‌ها به طبیعت دوم شما تبدیل شوند.

قوانین را بشکنید، به سبک نوین برنده شوید
امروز بازی Master Master Gambits 1.e4 را اجرا کنید!

 

 

 

 


دریافت فایل


دوره آموزشی استادی در گامبی e4 با تدریس استاد بزرگ سایمون ویلیامز

آموزش شروع بازی,آموزش وسط بازی,آموزش آخربازی,آموزش شروع بازی e4,دفاع سیسیلی,دفاع کاروکان,دفاع اسلاو,دفاع فیلیدور,دفاع پتروف,آموزش حرفه ای شطر

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید