مجموعه آموزشی شروع بازی b6 با استاد بین المللی برایان سولانو کویا

مجموعه آموزشی شروع بازی b6 با استاد بین المللی برایان سولانو کویا

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزشی شروع بازی b6 با استاد بین المللی برایان سولانو کویا

Play 1…b6! with IM Bryan Solano Cuya

محصول:ichess.net 

قیمت این دوره در سایت اصلی:69 یورو

مدت زمان فیلم: 4 ساعت و 30 دقیقه(انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

به همراه فایل pgn تمامی درس ها

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر"اندروید"وغیره

 استاد بین المللی برایان سولانو کویا و دوره شروع بازی b6!!!

دو عامل کلیدی که موفقیت در بازی هایی با کنترل زمان سریعتر را تعیین می کند:

  1. تئوری کمتر باز برای مطالعه
  2. آن را به یک نبرد موقعیتی پیچیده تبدیل کنید.

اگر حریف شما 1.e4…1.d4…1.Nf3 یا هر گشایش دیگری را برای این موضوع بازی کند چه؟ مطمئناً نمی خواهید ساعت ها را صرف مطالعه شطرنج کنید تا از آخرین پیشرفت ها برای یک بازی ساده 10 دقیقه ای مطلع شوید، درست است؟

همچنین، اگر شما یک شروع بازی معمولی مانند سیسیلی یا فرانسوی بازی می کنید، احتمالاً قبلاً آن را مطالعه کرده است و دقیقاً می داند که چگونه به آن پاسخ دهد. (بعد از من تکرار کنید، شما نمی خواهید در یک بازی سریع، بلیتز یا گلوله در برابر حریف آماده بازی کنید).

شما باید او را به یک قلمرو موقعیتی ناشناخته ببرید، به جای آن جایی که او نتواند عقب بنشیند و بر دانش تئوری آغازین آنها تکیه کند.

و به همین دلیل است که IM Bryan Solano Cuya بازی 1…b6 را در برابر هر چیزی که سفید بازی می کند پیشنهاد می کند.

بازی 1…b6! یک آموزش مبتنی بر ویدیو 4.5+ ساعت است که بخش اول بر تحلیل خطوط مختلف در این شروع بازی تمرکز دارد و بخش دوم بازی های واقعی را در 10 ماژول پوشش می دهد.

این یک شروع بازی ناشناخته است، و برایان کار بزرگی انجام داد و مهمترین خطوطی را که معمولاً در این افتتاحیه با آنها روبرو خواهید شد، پوشش داد

در اینجا چیزی است که قرار است یاد بگیرید:

  • پیاده دوتایی . هنگامی که اسب پادشاه سفید در f3 بیرون می‌آید، فیل فیانچتو سیاه در b7 می‌تواند آن را بگیرد تا ساختار پیاده سفید را از بین ببرد... و باعث تضعیف سمت شاه شودببینید نباتی چگونه از این تاکتیک در برابر سپنکو در مسابقه سه‌شنبه ۲۰۲۰ استفاده کرد.
  • موقعیت نامعقول . یکی از اشتباهات سفید در برابر یک بازیکن 1…b6 این است که پیاده های خود را بیش از حد دراز می کند تا مربع های سفید را کنترل کند. سیاه در اینجا منتظر فرصت مناسب است - هنگامی که مرکز باز می شود، فیل مورب بلند معمولاً مسئولیت را بر عهده می گیرد.
  • "پیاده پادشاه، برو!"  دهانه 1.e4 تیز است و هدف آن گرفتن بخش بزرگی از مرکز است. جای نگرانی نیست. سیاه آن را با یک c7-c5 سریع به چالش می کشد و d5 را با Nc6 کنترل می کند و وزیر را به c7 می رساند. مشکی رشد فعالی دارد و به سمت پادشاهی سفید چشم دوخته است - برای سفید ترسناک است!
  • به طور متقارن مساوی شد . اگر White برای 1.b3 برود چه؟ این مشکل است. به عنوان سیاه، به سراغ ساختار پیاده متقارن بروید که منجر به عدم تعادل موقعیتی می شود و سعی کنید با پیاده های خود کنترل مجموعه مربع تاریک را به دست آورید. قطعات کوچک شما به هر حال خانه های نور را کنترل می کنند.
  • باخت فیل، سود سفید . سفید گاهی اوقات تلاش می‌کرد تا فیل a8-h1 را با یک زنجیر پیاده مسدود کند. سیاه معمولاً باید به پایه زنجیره حمله کند و باعث ایجاد ضعف در موقعیت سفید شود. برای اطلاعات بیشتر به ماژول های شروع بازی انگلیسی مراجعه کنید.
  • اکثریت پیاده . بازی‌های 1…b6 قبل از اینکه هر فرصت تاکتیکی پیش بیاید نیاز به دستکاری قطعات زیادی دارند. از چنین مبادلاتی به خصوص در موقعیت های تیز و پویا استفاده کنید. آن را درست بازی کنید، و ممکن است در نهایت با اکثریت پیاده و یک پایان بازی برنده شوید.

 

بازی 1...b6!  با من برایان سولانو کویا

 

درباره نویسنده:

 

IM Bryan Solano Cuya  یک استاد بین المللی از کاستاریکا است. برایان چندین تورنمنت ملی و بین‌المللی از جمله Centroamericano del Caribe 2016، بازی‌های ملی در سال 2012 و قهرمانی کاستاریکا Blitz در سال 2017 را برنده شد.

او عضوی از تیم سالو در اسپانیا بوده است. برایان یک شطرنج باز تمام وقت، مربی و پخش کننده است.

زیبایی واقعی 1…b6 این است که می توان آن را تقریباً در برابر هر حرکت اول وایت بازی کرد. این یک انتخاب عالی برای بازیکنان سیاه است که نه زمان و نه تمایلی برای به خاطر سپردن تعداد زیادی از دفاع های مختلف دارند.

با وجود اینکه 1…b6 نسبتا ناشناخته است، سلاح برخی از بازیکنان پویا و سازش ناپذیر در سطح جهانی، از جمله اولین استاد بزرگ بریتانیا، تونی مایلز، بوده است.

 

 

 


دریافت فایل


مجموعه آموزشی شروع بازی b6 با استاد بین المللی برایان سولانو کویا

شروع بازی برای سیاه,آموزش شروع بازی,آموزش وسط بازی,آموزش آخربازی,آموزش حرفه ای شطرنج,دوره های آموزشی شطرنج,b6 در شطرنج,کارلسن,قائم مقامی,مستر?

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید