سئو صفحه اصلی سایت (عنوان نویسی و نوشتن متن متاتگ توضیحات)

سئو صفحه اصلی سایت (عنوان نویسی و نوشتن متن متاتگ توضیحات)

حالا که مقدمات کار سئو سایتمون رو بشکل درست و اصولی بنا کردیم و خیالمون از باب پایه ریزی صحیح راحت شد، می ریم به سراغ مباحث اصلی آموزش سئو سایت

در وهله اول ما باید برای سایتمون یه اسم انتخاب کنیم که می شه همون عنوان (تایتل) سایت + معرفی کوتاه که در داخل تگقرار می گیره. این عنوان و معرفی کوتاه سایت عنوانی هست که علاوه بر اعلام نام سایت باید دربرگیرنده کلمات کلیدی اصلی هدف سایت هم باشه، البته عنوان نویسی قانونی داره که باید در هر صفحه سایت که براش می خوایم عنوانی بنویسیم رعایت کنیم.

تو این قسمت بطور کاملاً عملی با مثال های مختلف از سایتهای متنوع همچون: سایت سایت تخفیف گروهی، سایت فروشگاه اینترنتی، سایت نیازمندی و درج آگهی، سایت خدماتی و سایت تولید مبل و صندلی، این عنوان نویسی درست و اصولی برای صفحه اصلی سایت رو آموزش می بینین و یاد می گیرین؛ پس اصلاً جای نگرانی نیست. (عنوان نویسی برای صفحات داخلی سایت، دسته ها و برگه ها رو در بخش تولید محتوا و سئو محتوا پرداخته شده است)

پس از یادگیری عنوان نویسی درست و اصولی برای صفحه اصلی سایت بمنظور بهره گیری از کلمات کلیدی هدف جهت بالاآوردن در صفحه اول گوگل، نوبت می رسه به نوشتن یک توضیح و توصیف در قالب یک متن حداکثر 160 کارکتری.

این قسمت خیلی خیلی مهمه، چون گوگل بسیار روی این متن توضیحات یا همان متاتگ توضیحات

 

می نویسیم حساسه و اعتقاد و دلیلیش براینه که در لیست نتایج جستجو، کاربر اونچه که در وهله اول از سایت می تونه ببینه ابتدا عنوان و مسپس متن توضیحات هر صفحه سایت هست که با دیدن و خوندن متن های این 2 قسمت تصمیم می گیره که روی کدوم نتیجه که بهترین اثربخشی رو هم براش بتونه ارمغان بیاره کلیک کنه.

پس هر سایتی که عنوان نویسی جذاب، درست و متناسبی با توجه به عبارت کلیدی که کاربران سرچ می کنن داشته باشه و همچنین تونسته باشه با متن متاتگ توضیحات، خودش رو به کاربران نوشن بده که نیازشون در این سایت برآورده می شه و اینقدر هم جذاب و گیرا باشه؛ پس اون سایت هم کلیک بیشتری از سوی کاربران دریافت می کنه و به مرور طی زمان رتبش در گوگل ارتقاء پیدا می کنه که در کنار یکسری تکنیکهایی مثل محتوا نویسی جذاب، سئو محتوا، لینکسازی داخلی و خارجی، آپدیت محتوا و.... می تونه خودشو به رتبه های برتر گوگل برسونه.


دریافت فایل


سئو صفحه اصلی سایت (عنوان نویسی و نوشتن متن متاتگ توضیحات)

سئو, سئو صفحه اصلی, آموزش سئو, فیلم آموزشی سئو

طراحی وب و برنامه نویسی وب

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید