با این نکات طلایی به یک مدیر حرفه ای تبدیل شوید

با این نکات طلایی به یک مدیر حرفه ای تبدیل شوید

با این فایل به یک مدیر حرفه ای تبدیل شوید

  

 

 

تعداد صفحات:22

 

فرمت فایل اصلی:PDF

 

فرمت فایل دانلودی:zip

 

حجم:666 کیلوبایت

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به همان نسبت که مدیر ناموفق بودن کار سختی نیست یک مدیر موفق بودن بودن هم کار چندان سختی نیست. شما می توانید یک مدیر موفق باشید و به رازهای یک مدیر موفق به راحتی پی ببرید به شرطی که یک سری تکنیک های ساده را بدانید و بدون هیچ اما و اگر بپذیرید و به آن عمل کنید. مدیریت یک هنر است و مدیر یک مجموعه یک هنرمند است که با مهارت و چیره دستی هرچه بیشتر می بایست به اداره امور بپردازد.
با الی گشت همراه باشید تا رازهایی از یک مدیر موفق را با شما در میان بگذاریم تا شما هم اگر مدیر یک سازمان، یک اداره، یک مجموعه و یا حتی یک بخش کوچک هستید، یا اینکه روزی روزگاری خواستید در این جایگاه قرار بگیرید بدانید چگونه به بهترین شکل ممکن از پس مسئولیت های خود برآمده و به عنوان یک مدیر نمونه و موفق به خود افتخار کنید و رازهای یک مدیر موفق را به دیگران آموزش دهید. مدیر بودن سخت نیست اما مدیر خوب و موفق بودن نیز آسان نیست برای اینکه بتوانید بهترین مدیر باشید باید بهتر کارهای ممکن را انجام دهید.

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

1-تعريف مديريت

2-مدير موفق کيست

3-خصوصيات مدير موفق

4-رفتار يک مدير با کارمندان

5-ويژگی های اخلاقی و رفتاری يک مدير خوب

6 -8راز يک مدير موفق

7 -22 ويژگی که از شما يک رهبر برجسته می سازد

8 -10 راز طلايی مديران موفق

9 -حرف اخر

 

 

 

بخشی از مطالب

11-منحصربه فرد بودن

تقليد مثبت و درس گرفتن از نکات مهم در کار ديگران بسيار فکر خوبی است، اما اگر می خواهيد رهبری خاص و تأثيرگذار باشيد، بايد ويژه و منحصربه فرد باشيد. سعی کنيد تمام ويژگی ها، رفتارها، دستاوردها و موفقيت های ديگران را درست زير نظر بگيريد و از آنها درس و الهام بگيريد. تقليد صرف کار جالبی نيست، پس تلاش کنيد تمام نکاتی را که از ديگران می آموزيد، به زبان و سبک خود ترجمه کنيد.

12-آزادانديشی و ذهن باز

برخی تصورات قديمی می گويند: «رهبر خوب، فردی قاطع است که از عقايد و اهداف خود، تحت هيچ شرايطی عدول نمیکند». اين حرف کاملا اشتباه است. رهبران برجسته و قوی، کسانی هستند که با انعطافپذيری توأم با .دورانديشی، مدام چشم انداز موردنظر خود را با اوضاعی که در آن قرار دارند و اقتضائات مختلف تطبيق می دهند.

13-تصميم گيری

فرض کنيد که داوری مسابقه ای ورزشی را عهده دار شده ايد. دراين صورت بايد بتوانيد تصميماتی درخور و مقبولبگيريد و شک و حدس و گمان را در لحظات حساس کنار بگذاريد. به عنوان رهبر بايد قاطعانه و براساس داده هايی که دراختيار داريد تأمل کنيد و تصميم بگيريد. تصميماتتان را بدون شک و ترس بگيريد و صريح آنها را اعلام کنيد.

14-داشتن شخصيتی شاخص و دوست داشتنی

هر کدام از ما عضوی کاملا منحصربه فرد در تابلوی خلقت هستيم. هر يک از ما حرفی برای گفتن دارد و وجودش تکميل کننده بخش مهمی از اين جهان است. پس بايد تلاش کنيم که خوِد خوِد حقيقیمان باشيم. لازم نيست به عبارت خودمانی فيلم بازی کنيم و دروغ بگوييم. به عنوان رهبر نيز ارتباطاتی حقيقی با ديگران و نه صرفا به خاطر بهره مندی از آنها باعث می شود تا فردی دوست داشتنی و شاخص باشيد. رهبری محترم و دوستداشتنی، ارتباطاتی واقعی با ديگران برقرار میکند و اين ارتباط به طور قطع، بر عملکرد گروه نيز اثرگذار است.

15-مثبت نگری و انرژی خوب

برای کسب نتايج خوب و عالی بايد بتوانيد، مثبت نگری و خوش بينی را در اعمال و حرف هايتان جاری کنيد. در مسير رسيدن به اهدافتان، هميشه فراز و نشيبهايی وجود دارد که تنها با انرژی مثبت میتوان آنها را پشت سر گذاشت. البته لازمه ی توانمندی برای مواجهه با مشکلات مختلف، غلبه بر ترس ها و اعتقاد به شدنی و ممکن ساختن آرزوها و اهداف است.

16-بخشندگی

به عنوان رهبری برجسته بايد به دنبال ارائه بهترين ها از سوی خود باشيد. اگر بخشنده باشيم و در ابراز توانايی ها و کمک کردن به ديگران بی چشمداشت عمل کنيم، خودمان هم زودتر و بهتر رشد خواهيم کرد و به موفقيت خواهيم رسيد.

 

به شما تضمین میدهیم که با خرید این محصول شما هم به یک مدیر موفق و خبره در کسب و کار خود تبدیل خواهید شد.

 

این محصول دارای بیش از صد نکته هدفمند است.

 

 

اگر هرگونه مشکل یا سوالی در رابطه با این محصول یا فروشگاه دارید میتوانید با بخش پشتیبانی در میان بگذارید ما بین 1 تا 24 ساعت اینده پاسخگو خواهیم بود.


دریافت فایل


با این نکات طلایی به یک مدیر حرفه ای تبدیل شوید

چگونه رهبر باشیم , به رهبر تبدیل شوید , ویژگی های مدیر , خصوصیات یک مدیر

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
کتاب ، جزوه
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
( دامپ ، DUMP ) ویژه تعمیرکاران
( ناند ، NAND ) ویژه تعمیرکاران
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
جزوه های روانشناسی آمادگی دکترا و ارشد
کتاب ، جزوه
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید