پاورپوینت اتصالات بادبندی در زلزله

پاورپوینت اتصالات بادبندی در زلزله

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی و ارزيابي تاثير اتصالات بادبندها در رفتار لرزه اي سازه هاي فولادي، در حجم33 اسلاید.

بخشی از متن:

ارزيابي آسيب پذيري سازه هاي موجود موضوعي است كه در سه دهه اخير مطرح شده و بسرعت پيشرفت كرده است. بسياري از سازه هاي موجود ارزش فراواني داشته و يا به علل مختلفي نمي توان آنها را تخريب كرد و مجدداً اقدام به ساخت آنها نمود.
به همين دليل بايد پس از تعيين نقاط ضعف اينگونه سازه ها، اقدام به مقاوم سازي آنها نمود. از سوي ديگر با ارزيابي آسيب پذيري سازه هاي موجود و تعيين نقاط ضعف آنها، مي توان راهكارهاي مناسبي را براي طرح و اجراي سازه هاي جديد اتخاذ نمود.
با توجه به مشاهدات به عمل آمده در زلزله هاي دهه هاي اخير در كشور و وجود تعداد بسياري از سازه هاي فولادي كه با مهاربند در مقابل بارهاي جانبي پايداري خود را حفظ كرده اند و لزوم مقاوم سازي آنها، با توجه به مشاهده عملکرد نامناسب اتصالات آنها در زلزله هاي گذشته مانندزلزله بم، تحقيقات چنداني در اين زمينه صورت نگرفته و فقدان وجود چنين تحقيقاتي احساس مي شود.

فهرست مطالب :
مقدمه
ضعف سيستمهاي مهاربندي با توجه به روشها و جزئيات متداول ساخت در كشور
كيفيت جوش در اتصال ورق به تير و يا ستون
كيفيت جوش در اتصال عضو مهاربند به ورق اتصال
مطالعات گذشته
بررسي المان محدودي اتصالات و نتايج آنها
مقدار تنش براساس نتايج تحليل المان محدود
تنش در جوش در محل اتصال به تير بالاسري
مقدار تنش براساس نتايج بدست آمده از روش اجزائ محدود
تنش در جوش در محل اتصال ورق به تير بالاسري
نتيجه گيري
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در33اسلاید عمدتا قابل ویرایش تهیه شده است.


دریافت فایل


پاورپوینت اتصالات بادبندی در زلزله

دانلودپاورپوینت تاثیر اتصالات بادبندها در رفتار لرزه ایی سازه فولادی , اتصالات بادبندها در رفتار لرزه ایی سازه فولادی , پاورپوینت اتصالات م?

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید