تحقیق درباره چنار

تحقیق درباره چنار

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 40 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

چنار از خانواده platanaceae است . تاريخ پيدايش ان به دوران كرتاسه مي رسد ولي براي اولين بار در قرن شانزدهم آن را شناختند . انتشار جغرافيايي جنس platanus.l در شرق مديترانه امريكاي شمالي و نيمكره شمالي تا كروئلند است . درخت چنار ابتدا در جزيره تريميتي كاشته شد و در حدود 390 سال قبل از ميلاد مسيح آن را به ايتاليا بردند . سالها بعد روميان چنار را به فرانسه بردند و در سال 1551بيكن چنار را براي اولين بار به انگلستن برد .

 


مشخصات درخت چنار:

الف – گياه شناسي چنار

چنار درخت بزرگ و زيبايي است با تنه ي مستقل ، تاجي گسترده و شاخه هاي قوي . اين ويژگيها موجب شده اند تا چنار در رديف مهمترين درختان سايه دار پاركها و حاشيه خيابانها قرار گيرد .

بلندي درختان چنار در گونه هاي مختلف كم و بيش متفاوت است . چنانچه در گونه p.orientalis.l به 30 متر و در گونه p.occidentalis به 40 متر مي رسد قطر تنه چنار نيز زياد است و گاه در تمام گونه هاي ان به بيش از 10 متر مي رسد .

ريشه اصلي چنار از ابتداي رشد قوي و عميق در خاك فرو مي رود و در سنين بالا مي تواند تا 4 متر در خاك مساعد فرو رود و از رطوبت عميق خاك استفاده كند .


دریافت فایل


تحقیق درباره چنار

دانلود تحقیق درباره چنار, چنار,تحقیق درباره چنار

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید