تحقیق درباره مقاله اي پيرامون مشكلات معلمان بازنشسته

تحقیق درباره مقاله اي پيرامون مشكلات معلمان بازنشسته

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 15 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

بازنشستگي و سالمندي مرحله خاصي از زندگي انسان است. بازنشستگي پديده اي است كه با توسعه اجتماعي ـ صنعتي عصر حاضر داراي اهميت بيشتر شده است. در قرن اخير به لحاظ پيشرفتهاي اجتماعي ـ اقتصادي، بهداشتي ودرماني و هم از ميزان مرگ و مير كاسته شده و هم بر طول عمر افزوده شده است و اميد به زندگي را بهبود بخشيده است.در نتيجه شمار بازنشستگان و سالمندان در كشورهاي مختلف جهان افزايش يافته و سهم در خور توجهي در تركيب جمعيتي كشورهاي مختلف جهان افزايش يافته و سهم در خور توجهي در تركيب جمعيتي كشورهاي مختلف پيدا كرده و به همين صورت نيز تقش و اهميت اجتماعي آنان در جامعه افزون تر از هر زمان ديگر گرديده است.  

 

در حال حاضر در حدود 170 كشور جهان مسئله بازنشستگي و حمايت از بازنشستگان را به عنوان يكي از اركان برنامه هاي تامين اجتماعي خود برگزيده اند.

در كشور ما هم يكي از وجوه عمده سازمان وصندوق هاي بيمه هاي اجتماعي مانند سازمان تامين اجتماعي و سازمان بازنشستگي كشوري و سازمان نيروهاي مسلح و صندوقهاي خاص، حمايت از مسئله بازنشستگي را برنامه اصلي خود قرار داده اند.

در سطح كشورهاي اروپايي، آمريكا، كانادا و بعضي كشورهاي ديگر از كشورهاي توسعه يافته جهان سن بازنشستگي عموماً بين 55 تا 65 سال است.

 

در ايران سن بازنشستگي معمولاً  بين 50 تا 65 سال است با توجه به اينكه اميد به زندگي در مناطق شهري كشور حدود 69 و 70 سال برآورد شده است. با عنايت به افزايش در خور توجه جمعيت، مي توان گفت در كشور ما نيز جمعيت نسبتاً در خور ملاحظه اي در وضعيت بازنشستگي و سالمندي به سر مي برند، كه در آينده نيز با ضريب بازنشستگي بيشتري شمار آنها افزايش خواهد يافت.


دریافت فایل


تحقیق درباره مقاله اي پيرامون مشكلات معلمان بازنشسته

مشکلات معلمان بازنشسته ,معلمان بازنشسته ,تحقیق درباره مقاله ای پیرامون مشکلات معلمان بازنشسته

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید