ذهن نقره ایی ، حافظه فراموش نشدنی، GTT Method

ذهن نقره ایی ، حافظه فراموش نشدنی، GTT Method

فرمت فایل : PDF

تعداد صفحات : 5

GTT Method چیست؟!
روشی کارآمد و منطقی برای حفظ مطالب بر مبنای عملکرد مغز انسان در روند به یادسپاری است ، که از طریق یادآوری مستمر با فاصله و بازبینی مطالب ، محفوظات ما از جایگاه حافظه کوتاه مدت خود در مغز به حافظه بلند مدت سپرده میشود و بر مبنای جدولی که در این روش تهیه شده است ، دانش آموز بعد از 25 روز میتواند مطالب را به مدت 4 ماه در ذهن خود نگه دارد و بعد از 4 ماه میتواند با این روش مطالب را تا دوسال در حافظه خود محفوظ دارد و بعد از دوسال میتواند تا همیشه مطلب مورد نظر را به یاد بیاورد .

در این مقاله برآن هستیم که به شما شیوه و روشی را آموزش دهیم که بتوانید همه چیز را با اطمینان به خاطر بسپارید و هرگز نگران فراموشی آن نباشید و بعد از یادگیری این روش اجرایی و کارآمد تنها چیزی که شما دیگر آن را بخاطر نخواهید آورد ، واژه فراموشی می باشد با ما همراه باشید تا یک بار برای همیشه خود را از زیر بار فشار تکرار واژگان و مطالب خلاص نمائید. به امید اینکه شما با این روش دیگر نگران یادآوری مطالب نباشید و فقط به رتبه های تک رقمی و دورقمی در کنکور و نمرات عالی درآزمون های خود بی اندیشید.

                                       " آنچه برایت ارزشمند است، بهای آن را بپرداز"


دریافت فایل


ذهن نقره ایی ، حافظه فراموش نشدنی، GTT Method

ذهن نقره ای , حافظه فراموش نشدنی , ذهن برتر, یادآوری مستمر, روش بازبینی کلمات

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
کتاب ، جزوه
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
( دامپ ، DUMP ) ویژه تعمیرکاران
( ناند ، NAND ) ویژه تعمیرکاران
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
جزوه های روانشناسی آمادگی دکترا و ارشد
کتاب ، جزوه
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید