پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا

پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا

 

 

 

 

پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوابا 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد

این پاورپوینت با موضوعات زیر می باشد:

زندگینامه

فعالیت‌های معماری و مهندسی

ظرافت و سادگی

ساختمان هنرها و علوم در شهر والنسیا

در مورداستادیوم المپیک و مجموعه آن

ایستگاه قطار فرودگاه سنت اگزوپری

ایستگاه راه آهن لیج

برج پیچنده

یک اسلاید از این پاورپوینت :

برج ۸۴ متری کرونپرینسن بعد از برج پیچنده دومین سازه بلند در مالموی سوئد است. در طراحی این برج از نه مکعب که هر کدام دارای پنج طبقه‌است و حول محور مرکزیش پیچ خورده استفاده شده‌است. بالاترین بخش برج نود درجه نسبت به سطح مبنای آن چرخیده‌است. در اصل هرطبقهٔ این برج شامل مقطعی مستطیلی است که حول محور مرکزی آن با زاویه‌ای مشخص چرخیده و به یک مقطع سه گوش متصل شده که یک داربست فولادی آن بخش را محیط کرده‌است.دو مکعب پنج طبقه از نه مکعبی که روی هم قرار گرفته‌اند به فضای اداری اختصاص یافته‌است. ۱۴۹ آپارتمان مجلل و شیک نیز در طبقات فوقانی قرار دارند.

 


دریافت فایل


پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا

پاورپوینت ,پاورپوینت معماری ,پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا, پاورپوینت ایستگاه راه آهن لیج ,پاورپوینت برج پیچنده , پاورپوینت زندگینامه سانتی?

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید