Ophthlmology Secret in Color 4th Edition

Ophthlmology Secret in Color 4th Edition

 

کتاب اسرار چشم پزشکی رنگی برای استفاده در کارآموزی، برای آمادگی امتحان، یا به عنوان یک مرجع بالینی مفید است. از علوم پایه گرفته تا مشکلات پیری چشم، همه چیزهایی را که برای مطلع شدن از جدیدترین‌های این تخصص گسترده نیاز دارید، پوشش می‌دهد. یک جلد پرفروش در سری محبوب Secret®، فرمت پرسش و پاسخ، فهرست‌ها و جداول مفید، و لحن غیررسمی آن برای تبدیل سریع، آسان و لذت‌بخش مرجع ترکیب می‌شوند.

"این یک کتاب با کیفیت است که ممکن است برای چندین مخاطب مفید باشد. ارائه پرسش و پاسخ، همراه با فرمت آسان برای خواندن و بازدهی بالا، خواندنی لذت بخش را ایجاد می کند که برای دانشجویان، دستیاران و پزشکان به طور یکسان مفید است." - ناتان وی هارمز، M.D. (دانشگاه کالج پزشکی نبراسکا)

   فرمت پرسش و پاسخ، فهرست‌های گلوله‌ای،یادگاری، و نکات عملی نویسندگان، ارجاع و بررسی را تسریع می‌کند.

   صفحه‌آرایی دو رنگ، کادرهای «نقاط کلیدی» و فهرست‌های وب‌سایت‌های مفید قدرت مرجع شما را افزایش می‌دهند.

   بخش 100 راز برتر، 100 حقایق برتر با بازده بالا را در یک فصل ترکیب می‌کند و مروری مختصر از آخرین مسائل در چشم پزشکی ارائه می‌کند.


دریافت فایل


Ophthlmology Secret in Color 4th Edition

ophthlmology , Secret, چشم پزشکی , پیری چشم,

علوم پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
سایر رشته های پزشکی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید