Harrison\'s Principles of Internal Medicine, Twenty-First Edition (Vol.1 & Vol.2)

Harrison\'s Principles of Internal Medicine, Twenty-First Edition (Vol.1 & Vol.2)

اصول طب داخلی هریسون معتبرترین متن پزشکی بالینی در جهان است - و منبعی عالی براییادگیری هنر و علم استدلال بالینی. اصول طب داخلی هریسون که توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان به عنوان مرجع پیشرو در پاتوفیزیولوژی کاربردی و پزشکی بالینی شناخته شده است، پایه اطلاعاتی مورد نیاز شما را برای بهترین مراقبت از بیمار فراهم می کند. این نسخه جدید به طور کامل با فصل های جدید به موقع و به روز رسانی های ضروری در سراسر طیف پزشکی داخلی به روز شده است.

این راهنمای برجسته که توسط متخصصان برتر جهان در زمینه های مربوطه خود نوشته و ویرایش شده است، پوشش جامع، دقیق و ضروری از پاتوژنز، تشخیص و درمان بیماری را ارائه می دهد.

هریسون به عنوان معتبرترین منبع برای موارد زیر شهرت جهانی دارد:

  • طرحواره های واضح و مختصر که تولید تشخیص های افتراقی را برای استدلال کارآمد از طریق موارد پیچیده بالینی دنیای واقعی تسهیل می کند.
  • مبنای فیزیولوژیک و علت شناسی علائم و نشانه ها، که از طریق انبوهی از راهنمایی های متخصص بی نظیر پوشش داده شده و به فصل های خاص بیماری مرتبط است.
  • نتایج کارآزمایی بالینی به روز شده و دستورالعمل های توصیه شده
  • پشتیبانی بصری عالی و گسترده، از جمله رادیوگرافی، عکس های بالینی، شماتیک ها، و نقاشی های با کیفیت بالا
  • پوشش هر دو رویکرد درمانی و رژیم های درمانی خاص
  • درختان و الگوریتم های تصمیم گیری بالینی عملی
  • بخش‌های اختصاصی ارگان/سیستم، با پاتوفیزیولوژی مرتبط بالینی و توصیه‌های بالینی عملی در مورد رویکرد به بیمار، استراتژی‌هایی در جهت ایجاد تشخیص افتراقی، الگوریتم‌های بالینی برجسته و طرح‌های تشخیصی، انبوهی از تصاویر و نمودارهای بالینی، دستورالعمل‌های بالینیفعلی، و رویکردهای عمومی و اختصاصی درمان

دریافت فایل


Harrison\'s Principles of Internal Medicine, Twenty-First Edition (Vol.1 & Vol.2)

,harrisons

علوم پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید