معرفی بازی های گروهی در خانه

معرفی بازی های گروهی در خانه

تعداد صفحات فایل: 6

بازی ها جز لاینفک زندگی ما هستند، بسیاری از روزهای به یادماندنی ما را همین بازی ها می‌سازند. به طور کلی بازی ها مجموعه فعالیت های سرگرم کننده و مفرح هستند که می‌توانند ورزشی، پرتحرک، دیجیتالی، فکری و خلاقانه باشند که هر یک جذابیت‌های خاص خود را دارند. علاوه‌ براین بازی ها را می‌توان به صورت انفرادی و گروهی انجام داد که در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع بازی گروهی در خانه بپردازیم.

انجام بازی های خانوادگی و گروهی ضمن آنکه یکی از تفریحات ثابت خانواده‌های ایرانی در دورهمی ها و شب نشینی‌ها محسوب می‌شود، یک حرکت فوق العاده برای بهبود روابط خانوادگی و ایجاد صمیمیت بیشتر بین اعضای فامیل و خانواده است. ایده هایی که برای بازی گروهی در خانه مطرح می‌شوند بسیار هستند، که هر یک چالش‌ها و قوانین خاص خود را دارند. با این حال ما به دنبال مجموعه بازی های شب نشینی هستیم که تمام اعضای خانواده بزرگ و کوچک در آن نقش داشته باشند و از کنار هم بودند، لذت ببرند.

 

بازی های گروهی خنده دار

بازی های خنده دار حرف اول را در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها می‌زنند و اغلب این بازی‌ها به شدت مورد استقبال افراد قرار می‌گیرند. در ادامه تعدادی از بازی‌های خنده‌دار گروهی را معرفی می‌کنیم که لحظات شادی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

 

  1. پانتومیم

پانتومیم یکی از بهترین انواع بازی گروهی در خانه می‌باشد که سر و صدای بسیاری بین خانواده‌ها پیدا کرده است و به یکی از ثابت‌ترین بازی ها در دورهمی های خانوادگی و شب نشینی تبدیل شده است. در پانتومیم مهارت برقراری ارتباط غیرکلامی، نقش آفرینی، کدگذاری وتمرکز پرورش می‌یابد. کلیت بازی پانتومیم حدس زدن یک مفهوم، یک عبارت یا کلمه می‌باشد که با گرفتن اطلاعات کدگذاری شده باید رمز گشایی شود.


دریافت فایل


معرفی بازی های گروهی در خانه

معرفی بازی های گروهی در خانه

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید