فایل لایه باز پس زمینه رنگارنگ آبرنگ پروانه

فایل لایه باز پس زمینه رنگارنگ آبرنگ پروانه

فایل لایه باز پس زمینه رنگارنگ آبرنگ پروانه

 

 

فرمت اصلی PSD

 

سایز استوری اینستاگرام

مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها

کیفیت عالی

لایه باز قابل ویرایش

با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین

 

فرمت دانلود zip

 

می‌دانستید استوری‌ها، 80 برابر پست‌های عادی دیده می‌شوند؟ خب فکر ‌کنم این دلیل کافی‌ست تا شما تصمیم بگیرید صفر تا 100 کار کردن با استوری را یاد بگیرید.

میدونستید اینستاگرام رازها و رمزهایی دارد که شما ازش بی‌خبرید؟؟

اما چرا استوری انقدر محبوبیت پیدا کرده؟ چون استوری اینستاگرام دقیقاً برای زمان‌هایی ساخته شده که شما می‌خواهید تجربیات روزمره و اتفاق‌های لحظه‌ای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اتفاق‌هایی که دوست دارید با دوستان یا مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. در واقع، استوری‌های اینستاگرام، داستان‌های جذاب و کوتاهی هستند که فالوورها دوست دارند ببینند.

تا بتوانیم قسمت‌های مختلف استوری اینستاگرام را به طور کامل به شما معرفی کنیم و یادتان بدهیم که چطور می‌توانید از این قابلیت جذاب اینستاگرام استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

استوری اینستاگرام در واقع یک داستان کوتاه است. یک داستان که به کمک مجموعه‌ای از تصاویر و فیلم‌ها روایت می‌شود و می‌تواند تمام اتفاقاتی که نهایتاً در طول 24 ساعت برای یک فرد میافتد را به تصویر بکشد. در طول این 24 ساعت، هر کسی که شروع به تماشای استوری شما بکند، به ترتیب زمان و از ابتدا تا انتها، این تصاویر و ویدئوها را خواهد دید و در واقع، تمام وقایع ثبت شده توسط شما را مرور می‌کند.

البته، همه‌چیز به همین ختم نمی‌شود. در استوری می‌توان تصاویر و ویدئوها را با افکت‌های مختلف جذاب کنید، شکلک‌های مختلف روی آنها بیندازید، رنگ‌آمیزی‌شان کنید و … در واقع آنقدر امکانات زیادی در اینستاگرام استوریز در اختیار شما خواهد بود که شاید احساس کنید یک کانال تلویزیونی دارید و می‌توانید هر آنچه بخواهید را به مخاطبان خود بگویید. دیگر فقط خلاقیت شماست که اهمیت دارد.

 

 

حالا می‌رسیم به مهمترین ویژگی داستان‌های اینستاگرمی: هر استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت طول عمر دارد. این یعنی آنکه بعد از یک روز، استوری شما به طور کامل از صفحه اینستاگرامتان پاک خواهد شد و دیگر هیچ‌کس به آن دسترسی نخواهد داشت. با اینحال، همانطور که احتمالاً فهمیده باشید، در طول 24 ساعت یک استوری، شما می‌توانید به طور مداوم به عکس‌ها و ویدئوهای آن بیفزایید.

نگران شدید؟ پس بگذارید هر چه زودتر خیال شما را راحت کنم. لزوماً قرار نیست تمام زحمات خود شما بعد از 24 ساعت برود. چرا که شما امکان ذخیره و نگه داشتن این داستان‌ها را نیز دارید. به علاوه، باید به این نکته دقت داشته باشید که پاک شدن استوری های اینستاگرام در حقیقت یک ویژگی بسیار جالب و مفید است.

 

داستان های اینستاگرامی باعث در حرکت بودن و جذابیت بیشتر اینستاگرام می شوند. 

درست است که هنگام ثبت یک استوری، خبری از قابلیت‌های فیلترینگ و امکانات معمول اینستاگرام نیست. اما همانطور که پیش از این هم گفتیم، شما به امکانات بسیار زیادی دسترسی خواهید داشت تا بتوانید پست خود را تا جای ممکن جذاب و دوست داشتنی کنید. 

 


دریافت فایل


فایل لایه باز پس زمینه رنگارنگ آبرنگ پروانه

اینستاگرام,بکگراند استوری,استوری,پس زمینه استوری,

گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید