دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi همراه با تفسیر - نمونه انجام شده آزمون mmpi (نمونه اول)

دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi همراه با تفسیر - نمونه انجام شده آزمون mmpi (نمونه اول)

نمونه گزارش آزمون mmpi

 

تعداد صفحات: 22

نوع فایل: WORD

 

نمونه اجرا شده دارای کلیه جداول Validity and K Corrected Clinical Scales و VALIDITY & CLINICAL SCALES و Harris-Lingoes and Social Introversion Subscales و ... است.

 

قسمتی از متن:

2-1مقیاس های بالینی :

مقیاس1(Hs) : نمره 35=T نشان دهنده فقدان شکوه های بدنی و نبود نگرانی های وابسته به سلامت است.

مقیاس2 (D): نمره 81=T با در نظر گرفتن شرح حال آزمودنی حاکی از علایم ذیل است:

آزمودنی احساس ناخشنودی و ملال می کند، نسبت به آینده بسیار بدبین و ناامید است، بی بنیگی نشان می دهد، از صحبت کردن امتناع می ورزد و کندی روانی حرکتی دارد، تمرکز ضعیف است، احساس می کند که در تحصیل شکست خورده است، انگیزه پیشرفت قوی ندارد، درونگرا، گوشه گیر و منزوی است، فردی تحریک پذیر و زود رنج است، و صحبت از اقدام به خودکشی می کند.

مقیاس3 (Hy): نمره 54 =T نشان می دهد که آزمودنی فردی خودشیفته و خود رای و خودمحور است و از نظر روانشناختی خام و کودک صفت است و خصومت و تنفر خود را به طور مستقیم نشان نمی دهد.

مقیاس 4 (Pd): نمره 63=T نشان می دهد که آزمودنی روابط جنجالی و پرآشوبی با خانواده دارد، مشکلات زناشویی دارند و فردی خودشیفته، خودرای است.

مقیاس5(Mf) : نمره 67=T نشان می دهد که آزمودنی بیشتر گرایش دارد که فعالیت هایی که به طور کلیشه ای مردانه است تا زنانه شرکت کند.

مقیاس6(Pa) : نمره 59=T نشان می دهد که آزمودنی استعداد و زمینه پارانویید شدن را دارد، حساسیت زیادی دارد و نسبت به نظر دیگران خیلی حساس است، دلیل تراشی می کند و به خاطر مشکلات خود دیگران را سرزنش می کند، بدگمان و مقاوم است، خصومت و تنفر دارد و اهل بحث و جدل است، و دوست ندارد درباره مشکلات هیجانی خود صحبت کند.

 

توجه: گزارش نمونه واقعی آزمون های روانشناسی، شامل خودِ پرسشنامه و پاسخ آزمون دهنده به سوالات پرسشنامه نمی باشد.


دریافت فایل


دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi همراه با تفسیر - نمونه انجام شده آزمون mmpi (نمونه اول)

نمونه انجام شده تست mmpi,نمونه تفسیر تست mmpi,نمونه انجام شده mmpi,تفسیر mmpi 567 سوالی,تفسیر آزمون mmpi فرم بلند,نمونه تست انجام شده mmpi,دانلود نمونه اجر

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید