نمونه گزارش آزمون mmpi - نمونه تفسیر تست mmpi (نمونه دوم)

نمونه گزارش آزمون mmpi - نمونه تفسیر تست mmpi (نمونه دوم)

نمونه ای از تفسیر آزمون mmpi

 

تعداد صفحات: 25

نوع فایل:WORD

 

نمونه اجرا شده دارای کلیه جداول Validity and K Corrected Clinical Scales و VALIDITY & CLINICAL SCALES و Harris-Lingoes and Social Introversion Subscales و ... است.

 

قسمتی از متن

 

مقیاس2 (D): نمره 101=T حاکی از علایم ذیل است:

آزمودنی احساس غمگینی، ناخشنودی و ملال می کنند، نسبت به آینده بسیار بدبین و ناامید است، و درباره اقدام به خودکشی صحبت می کنداز چیزی لذت نمی برد، تمرکز ضعیف است، فردی تحریک پذیر، زودرنج، و مستعد نگرانی و دلواپسی است، درونگرا، کمرو، گوشه گیر، ترسو، منزوی و تودار است و احساس می کند که دیگران هیچ توجهی به او ندارند.

مقیاس3 (Hy): نمره 79 =T نشان می دهد که آزمودنی اغلب احساس گیجی و استیصال می کند، برای مقابله با استرس علایم جسمی نشان می دهد، از نظر روانی ناپخته است و انتظار توجه و محبت از سوی دیگران را دارد.

مقیاس 4 (Pd): نمره 53 =T نشان می دهد که آزمودنی در پذیرش ارزش ها و معیارهای جامعه مشکلی ندارد ولی روابط جنجالی و پر آشوبی در خانواده دارد ، به خاطر مشکلات خود اعضای خانواده را سرزنش می کند و مشکلات زناشویی دارد.

مقیاس5(Mf) : نمره 55 =T نشان می دهد که آزمودنی دارای علایق کلیشه ای زنانه است.

مقیاس6(Pa) : نمره 59 =T نشان می دهد که آزمودنی استعداد و زمنینه پارانویید شدن را دارد و حساسیت زیادی دارد و نسبت به نظر دیگران خیلی حساس است و از نظر هیجانی دمدمی و متغیر است.

مقیاس7 (Pt): نمره 66 =T نشان می دهد که آزمودنی بیمناک، نگران، کمال گرا، و تنیده است و فردی آراسته ، مرتب، منظم و بسیار دقیق است، خودانتقادگر است و از تردید های نفس به ستوه در آمده است.

 

توجه: گزارش نمونه واقعی آزمون های روانشناسی، شامل خودِ پرسشنامه و پاسخ آزمون دهنده به سوالات پرسشنامه نمی باشد.

 


دریافت فایل


نمونه گزارش آزمون mmpi - نمونه تفسیر تست mmpi (نمونه دوم)

تست انجام شده mmpi,آزمون اجرا شده mmpi,نمونه اجرا شده تست mmpi,تفسیر تست mmpi 2,تفسیر mmpi,نمونه تست mmpi,نمونه انجام شده آزمون mmpi,نمونه تفسیر mmpi

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید