نمونه اجرا شده تست mmpi 2 - دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi (نمونه چهارم)

نمونه اجرا شده تست mmpi 2 - دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi (نمونه چهارم)

 دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi همراه با تفسیر

 

تعداد صفحات: 21

نوع فایل: WORD

 

نمونه اجرا شده، کلیه جداول Validity and K Corrected Clinical Scales و VALIDITY & CLINICAL SCALES و Harris-Lingoes and Social Introversion Subscales و ... را دارد.

 

قسمتی از متن:

1-مقیاسهای اعتباری و بالینی:

1-1مقیاسهای اعتباری:

نمره ؟=0

با توجه تعداد این آیتم پروتکل معتبر می باشد.

مقیاس L=6

نمره 62T= نشان دهنده بازتاب دفاعی بودن ساده لوحانه ای است که در آن آزمودنی ویژگی های منفی را انکار کرده و مدعی ویژگی های مثبت است زیرا فکر می کند این نحوه عمل به نفع اوست. و با توجه به تعداد این آیتم پروتکل معتبر می باشد.

مقیاس F=4

در این مقیاس نمره 51= T نشان می دهد آزمودنی به شیوه معتبری پاسخ داده است.

مقیاس K=15

در این مقیاس نمره 50= T نشان می دهد که آزمودنی برداشت متوازنی از خود ارائه داده است که هم به رفتار ها و ویژگی های شخصیتی مثبت و هم منفی اعتراف کرده است.

2-1مقیاس های بالینی :

مقیاس1(Hs) : نمره 33= T نشان دهنده فقدان شکوه های بدنی و نبود نگرانی های وابسته به سلامت می باشد. و به عنوان فردی هشیار ، توانمند، مسئول و با وجدان و پیرو موازین اخلاقی می باشد.

مقیاس2 (D): نمره 53= T نشان دهنده عدم وجود علایم افسردگی در فرد می باشد. اما با توجه به اینکه برافراشته ترین مقیاس می باشد فرد زمینه و گرایش دارد که به سمت افسردگی برود.

مقیاس3 (Hy): نمره45 = Tنشان می دهد که آزمودنی فردی ساده اندیش، عیب جو، سنتی، تحت فشار و کنترل است و به آسانی به دیگران اعتماد نمی کند و شناختن او برای دیگران دشوار است.

مقیاس 4 (Pd): نمره41 = T نشان دهنده این است که آزمودنی بیش از حد کنترل شده، منتقد از خود، خشک و سنتی است و به گونه افراطی با پایگاه اجتماعی همانند سازی می کند.

 

 

توجه: گزارش نمونه واقعی آزمون های روانشناسی، شامل خودِ پرسشنامه و پاسخ آزمون دهنده به سوالات پرسشنامه نمی باشد.


دریافت فایل


نمونه اجرا شده تست mmpi 2 - دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi (نمونه چهارم)

نمونه حل شده ازمون mmpi,نمونه گزارش آزمون mmpi,نمونه گزارش تست mmpi,نمونه ای از تفسیر آزمون mmpi,نمونه اجرا شده تست mmpi 2,نمونه آزمون mmpi,کد ولش در mmpi,کتا

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید