دانلود مجموعه الگوهای آویز، رودری، دیوارکوب و حلقه اسم نمدی

دانلود مجموعه الگوهای آویز، رودری، دیوارکوب و حلقه اسم نمدی

برای خلق محصولات نمدی زیبا، به دقیق ترین الگوهای روز دنیا نیاز دارید. در این فایل، الگوهای دیوارکوب و حلقه اسم نمدی گردآوری شده است(625صفحه) 

این فایل PDF به عنوان یک بانک الگو، همیشه همراه شماست و این امکان را به شما می دهد که الگوها را در اندازه ی دلخواه کوچک و بزرگ نموده و به راحتی استفاده کنید. در حالی که کتاب چاپ شده، حق انتخابِ اندازه الگو را از شما می گیرد.

فایل pdf، چندین برابر ازکتاب چاپی ارزانتر است. ضمن اینکه به کتابِ چاپی هزینه ی ارسال پستی را هم باید اضافه کرد!

چرا باید این فایل را خریداری کنم؟

©  جمع آوری هر کدام از سری های الگو نتیجه ی ماه ها جستجو در بهترین و بروزترین منابع خارجی بوده و شما بدون صرف زمان و زحمت جستجوهای خسته کننده، به راحتی به الگوها دست پیدا می کنید.

©  الگوها در فرمت اصلی و بدون نام و لوگوی ما در اختیار شما قرار می گیرد.

©  اگر هنرمند نمدی هستید و پیج یا کانال فروش محصول دارید، این فایل همراه شما خواهد بود تا به دقیق ترین و جدیدترین الگوها همیشه دسترسی داشته باشید.

همچنین توصیه می کنم در کنار فروش محصول، برای بالا بردن بازدید پیجتان، هرازگاهی یک الگو یا آموزش را در استوری یا پست منتشر کنید. بازخورد بسیار خوبی دریافت خواهید کرد و پیجتان از حالت تک کاربردی خارج شده و مخاطبین بیشتری را جذب خواهید کرد.

©  بدون دانش نمددوزی، پیج جدید بزنید!! 

    همانطور که قبلا گفته شد، الگوها بدون نام و لوگو در اختیار شما قرار می گیرد. پس به راحتی می توانید بانک الگو مشابه golnamadidiy درشبکه های اجتماعی ایجاد و مخاطبین علاقه مند را جذب کنید.


دریافت فایل


دانلود مجموعه الگوهای آویز، رودری، دیوارکوب و حلقه اسم نمدی

نمد , نمددوزی , الگو , نمدی , خیاطی , هنر , felt , , feltro , pattern

کارآفرینی ، طرح توجیهی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید