پروژه 2:سیستم حضور و غیاب بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت با استفاده از میکروکنترلر Atmega32

پروژه 2:سیستم حضور و غیاب بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت با استفاده از میکروکنترلر Atmega32

سیستم حضور و غیاب بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت با استفاده از میکروکنترلر Atmega32

به گفته محققان دانشگاه Pen State، انسان‌ها بیشتر به ماشین‌ها اعتماد می‌کنند و به مردم اعتماد نمی‌کنند، که احتمالاً از این قضیه مشخص می‌شود که پین ATM خود را به راحتی به دستگاه نشان می‌دهیم. امروزه، در دنیایی که هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، ربات‌های چت، اسپیکرهای هوشمند، روبات‌ها و غیره به طور فعال در حال پیشرفت هستند، این هم‌افزایی بین انسان و روبات‌ها فقط افزایش می‌یابد. امروزه، از وصول عوارض پل گرفته تا صندوق‌داران، همه چیز در اطراف ما با ماشین آلات جایگزین شده است تا کار را آسان‌تر و کارآمدتر انجام دهد. برای همگام شدن با فاز، در این پروژه ما یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک با استفاده از میکروکنترلرهای AVR برای جایگزینی روش دستی حضور و غیاب ایجاد خواهیم کرد. این سیستم قابل اعتمادتر و کارآمدتر خواهد بود زیرا باعث صرفه جویی در زمان و جلوگیری از طفره رفتن می شود.

سیستم‌های حضور و غیاب اثر انگشت در حال حاضر به‌راحتی مستقیماً از بازار در دسترس هستند، اما چه چیزی سرگرم‌کننده‌تر از ساختن آن است؟ ما همچنین قبلاً طیف گسترده‌ای از سیستم‌های حضور و غیاب را از یک سیستم حضور و غیاب مبتنی بر RFID تا یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک مبتنی بر اینترنت اشیا با استفاده از آردوینو و رزبری پای ساخته‌ایم. در این پروژه از ماژول اثر انگشت و AVR(atmega32) برای ثبت حضور استفاده کرده ایم. با استفاده از حسگر اثر انگشت، سیستم برای کاربران امن تر می شود. بخش های زیر جزئیات فنی ساخت یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت با استفاده از AVR را توضیح می دهد.

فایل پی دی اف مربوط به آموزش ساخت پروژه که شامل توضیحات و کد برنامه و تصاویر و سایر اطلاعات مورد نیاز است همراه با تصاویر بعد از پرداخت هزینه تحویل داده می شود.

 

 


دریافت فایل


پروژه 2:سیستم حضور و غیاب بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت با استفاده از میکروکنترلر Atmega32

الکترونیک,میکروکنترلر,ای وی آر,آموزش,پروژه,دانلود

برنامه نویسی ، سورس ، پروژه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید