پرسشنامه یادگیری درس علوم ( پرسش نامه پس آزمون پیشرفت تحصیلی و پرسش نامه پیش آزمون پیشرفت تحصیلي)

پرسشنامه یادگیری درس علوم ( پرسش نامه پس آزمون پیشرفت تحصیلی و پرسش نامه پیش آزمون پیشرفت تحصیلي)

پرسشنامه یادگیری درس علوم

این پرسشنامه دارای 31 سوأل در پیش آزمون و33 سوأل در پس آزمون می باشد. هر سوال بر اساس يک مقیاس لیکرت 5 درجه‌ای«کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم»، «کاملاً موافقم» پاسخ داده می شود. اين گزينه ها به ترتیب نمره 1،2،3،4 و5 می گیرند.سوال هايی که به صورت منفی اند برعکس نمره گذاری می شوند. این پرسشنامه با همکاری معلم نمونه مورد مطالعه، به صورت يک آزمون (پرسشنامه) محقق ساخته بر اساس جدول مشخصات هدف - محتوا، برای درس های10 ، 11 و12درس علوم تجربی پايه‌ی دوم ابتدايی با توجه به سطوح مختلف حیطه شناختي بلوم طراحي و تدوين گرديد. می دانیم که به منظور روايی محتوايی آزمون یادگیری، گفته می شود آزمونی رواست که سؤالات آن نمونه کاملی از هدفها و محتوا باشد. در اين پژوهش آزمون یادگیری درس علوم با توجه به جدول مشخصات هدف- محتوا تدوين گرديد. همچنین روايی محتوايی ابزار با استفاده از نظر متخصصین و صاحبنظران مورد تأيید قرار گرفت. به منظورتعیین پايايی آزمون، نمرات 33 نفر از آزمودنیها بر اساس روش باز آزمايی محاسبه گرديد و ضریب بازآزمایی73/0 به دست آمد.

 

نوع فایل:

قابل ویرایش

فرمت فایل:

doc

تعداد صفحات :

9 صفحه


دریافت فایل


پرسشنامه یادگیری درس علوم ( پرسش نامه پس آزمون پیشرفت تحصیلی و پرسش نامه پیش آزمون پیشرفت تحصیلي)

پرسشنامه ,یادگیری درس علوم,پس آزمون پیشرفت تحصیلی,پیش آزمون پیشرفت تحصیلي,لیکرت,معلم,هدف,محتوا,علوم تجربی,ابتدايی,حیطه شناختي,روايی,متخصصین

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید