1(SME) نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران

1(SME) نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران

تعداد صفحه : 121(SME) نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران تورج صادقی2 دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور سپیده نقیبی3 دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور کلمات کلیدی : تجارت الکترونیکی ,تجارت اینترنتی ,تجارت از طریق وب ,شرکتهای کوچک و متوسط ,ایلاوارا ,مبادله داده الکترونیکی (EDI) چکیده: نقش اینترنت بر اساس تجارت الکترونیکی در یک تجارت متغیر به عنوان هسته تمرکز این گزارش است. تجارت اینترنتی منفعت رقابتی را می تواند برای مقبولیت سریع فراهم کند. هر...

جزئیات بیشتر / دانلود


1(SME) نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران


سایر رشته های علوم انسانی

فایل های جدید