اقناع و روش های عملی متقاعد سازی مخاطب

اقناع و روش های عملی متقاعد سازی مخاطب

اقناع و روش های عملی متقاعد سازی مخاطب

ساده ترین شیوه متقاعد سازی است. این طرح بر اساس اصل تداعی معانی بنیانگذاری شده است. در ذهن مخاطبان چیزهایی به عنوان ارزش وجود دارد، شخصیت هایی به عنوان الگو مطرح هستند، نمونه های پذیرفته شده و مورد قبولی در ذهن مخاطبان وجود دارد. فرستنده پیام باید مورد خود را همسو و هم جهت با آنچه از پیش در ذهن مخاطبان وجود دارد، دانسته و این بخش را برجسته کند تا مخاطبان اصول پیام جدید را هماهنگ و در تایید دانسته های پیشین خود بدانند و متن پیام را...

جزئیات بیشتر / دانلود


اقناع و روش های عملی متقاعد سازی مخاطب

متقاعد سازی,تبلیغات,رسانه,اصل تداعی معانی

روان شناسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید