دینا فایل / مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش
مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش
مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش
تعداد صفحه : 193دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نیشابور عنوان تحقيق : مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش استاد ارجمند : جناب آقای دکتر تورج صادقی گردآورنده : مهدی نوعی زمستان 86 بازاریابی کالاهای غیر نفتی صادرات غیرنفتی ازجمله محورهای مورد توجه برای نیل به هدف جهش صادراتی می باشد كه در برنامه های سوم و چهارم توسعه بر آن تأكید شده است. سهم صادرات خدمات فنی مهندسی به عنوان یكی از زیربخش های صادرات غیرنفتی در سال های...
جزئیات بیشتر / دانلود
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید