اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين

اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين

تعداد صفحه : 78اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين Thompson s.H.Teo , Jingliv خلاصه اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور و چين بررسي مي كند . نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به اعتماد مشتري مي باشد . اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي با ريسك مشاهده شده دارد . مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند . 1- مقدمه اعتماد نقش...

جزئیات بیشتر / دانلود


اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين


آمار

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید