تاثیر برند پوشاک پایدار در مقابل واکنشی بر وفاداری مشتریان

تاثیر برند پوشاک پایدار در مقابل واکنشی بر وفاداری مشتریان

با توجه به مدل هايي از روش هايي براي پايداري تفاوت آشكاري بين رويكردهاي برند مدل هاي لباس در پايداري فعال و واكنشي وجود دارد، براي مثال بسياري از شركت هاي واكنشي اقدام به توليد مد سريع و ارائه ي مد هاي مرسوم ، مد روز با قيمت هاي پايين و ... می کنند و شركتهاي فعال اقدام به استراتژي كسب و كار دوستار محيط زيست با ارائه لباس ساخته شده از پنبه آلي و درگير شدن در انواع برنامه هاي CSR (مسئوليت اجتماعي شركت) با اين حال نگراني به وجود مي آيد كه صرفا ارائه...

جزئیات بیشتر / دانلود


تاثیر برند پوشاک پایدار در مقابل واکنشی بر وفاداری مشتریان


مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید