بررسی رابطه بین عوامل تعدیلکننده تأثیر کشور مبدأ بر تمایل به خرید محصولات خارجی در مصرفکنندگان ایرانی)(تعداد صفحات 21)

بررسی رابطه بین عوامل تعدیلکننده تأثیر کشور مبدأ بر تمایل به خرید محصولات خارجی در مصرفکنندگان ایرانی)(تعداد صفحات 21)

بررسی رابطه بین عوامل تعدیلکننده تأثیر کشور مبدأ بر تمایل به خرید محصولات خارجی در مصرفکنندگان ایرانی)(تعداد صفحات 21)

چکیده بررسی تمایل خرید در مصرفکنندگان، به دلیل بعد روانشناختی آن بسیار پیچیده است و نمیتوان آنرا صرفاً به تعدادی روابط خطی محدود کرد. در این پژوهش به بررسی عوامل تعدیلکننده تأثیر کشور مبدأ بر تمایل به خرید محصولات خااریی در مصرفکنندگان ایرانی پرداخته شده است. یامعه آماری پژوهش، شهروندان بالای 81 سال منطقه 5 تهران را شامل میشود. نمونهای 413 نفره به روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخابشده و دادهها از طریق پرسشنامه و مطالعات کتابخانهای گردآوری...

جزئیات بیشتر / دانلود


بررسی رابطه بین عوامل تعدیلکننده تأثیر کشور مبدأ بر تمایل به خرید محصولات خارجی در مصرفکنندگان ایرانی)(تعداد صفحات 21)


مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید