راهبردهای بازاریابی توسعه سر پل ذهاب با استفاده از رويكرد تحليل عوامل استراتژيک(SWOT)

راهبردهای بازاریابی توسعه سر پل ذهاب با استفاده از رويكرد تحليل عوامل استراتژيک(SWOT)

راهبردهای بازاریابی توسعه سر پل ذهاب با استفاده از رويكرد تحليل عوامل استراتژيک(SWOT)

نوع فایل:Word (قابل ویرایش) تعداد صفحات :16 سال انتشار : 1395 چکیده شهرستان سر پل ذهاب يكي از شهرستان­هاي استان كرمانشاه است كه به دليل موقعيت ويژه خود و به لحاظ موقعيت مرزي از اهميت ويژه­اي در طول تاريخ برخوردار بوده است و تا قبل از جنگ تحميلي و به تصرف قواي متجاوز عراقي درآمدن، داراي رونق خاصی خصوصاٌ از لحاظ اقتصادي بوده است. متأسفانه در زمان تصرف، از اين شهر جز تلي از خاكستر باقي نماند و مردم آن يا به شهادت رسيده يا به شهرهاي ديگر استان و...

جزئیات بیشتر / دانلود


راهبردهای بازاریابی توسعه سر پل ذهاب با استفاده از رويكرد تحليل عوامل استراتژيک(SWOT)

سر پل ذهاب,توسعه,SWOT,تحليل عوامل استراتژيک,راهبردهای بازاریابی,مرجع دانش پارس,مقالات گردشگری

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید