ترجمه مقاله چگونگی ساخت و پیامدهای جهت گیری بازار یابی داخلی

ترجمه مقاله چگونگی ساخت و پیامدهای جهت گیری بازار یابی داخلی

ترجمه مقاله چگونگی ساخت و پیامدهای جهت گیری بازار یابی داخلی

بخشی از متن مقاله:   تحقیقات در زمینه خدمات، میزان توجه مدیران بهداخل شرکت و به خصوص کارکنان را به اندازه توجه به خارج شرکت و مشتریان موثر نشان داده است. این قلمرو داخلی را بازاریابی داخلی می نماند. علی رقم بیش از دو دهه بحث در مورد بازاریابی داخلی، هنوز هم بیشتر عملیات بازاریابی متمرکز بر فاکتورهای خارجی شرکت می باشد. به علت این که با گذر بیشتر زمان میزان اهمیت خدمات در کالاهای ارائه شده بیشتر و بیشتر می شود، این گونه جت گیری در...

جزئیات بیشتر / دانلود


ترجمه مقاله چگونگی ساخت و پیامدهای جهت گیری بازار یابی داخلی

جهت گیری بازار یابی داخلی,بازار یابی داخلی,بازاریابی داخلی مقاله,مولفه های بازاریابی داخلی,نزدیک بینی بازاریابی,بازاریابی,هدف مدیریت در باازاریابی داخلی

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید