ترجمه مقاله چگونگی ساخت و پیامدهای جهت گیری بازار یابی داخلی

ترجمه مقاله چگونگی ساخت و پیامدهای جهت گیری بازار یابی داخلی

ترجمه مقاله چگونگی ساخت و پیامدهای جهت گیری بازار یابی داخلی

بخشی از متن مقاله:   تحقیقات در زمینه خدمات، میزان توجه مدیران بهداخل شرکت و به خصوص کارکنان را به اندازه توجه به خارج شرکت و مشتریان موثر نشان داده است. این قلمرو داخلی را بازاریابی داخلی می نماند. علی رقم بیش از دو دهه بحث در مورد بازاریابی داخلی، هنوز هم بیشتر عملیات بازاریابی متمرکز بر فاکتورهای خارجی شرکت می باشد. به علت این که با گذر بیشتر زمان میزان اهمیت خدمات در کالاهای ارائه شده بیشتر و بیشتر می شود، این گونه جت گیری در...

جزئیات بیشتر / دانلود


ترجمه مقاله چگونگی ساخت و پیامدهای جهت گیری بازار یابی داخلی

جهت گیری بازار یابی داخلی,بازار یابی داخلی,بازاریابی داخلی مقاله,مولفه های بازاریابی داخلی,نزدیک بینی بازاریابی,بازاریابی,هدف مدیریت در باازاریابی داخلی

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
هایسنس HISENSE
سایر رشته های پزشکی
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید