استراتژیهای قیمت گذاری

استراتژیهای قیمت گذاری

استراتژیهای قیمت گذاری

حجم فایل : 215.1 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 26 1 استراتژیهای قیمت گذاری Price Place Product Promotion 4P محصول Price Place Product Promotion 4P مكان يابي قيمت گذاري ترويج 4P 4 قیمت عبارت است از مبلغی که که شرکت بابت مبادله خاصی، از مشتری دریافت می کند و ممکن است شامل قیمت محصول، هزینه بارگیری ، حمل و نقل ، ضمانت و هزینه های مالی باشد که مشتری باید پرداخت کند. 5 عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری نوع بازار قوانین و مداخلات دولت هزینه هاقیمت محصولات شرکت های رقیب ...

جزئیات بیشتر / دانلود


استراتژیهای قیمت گذاری


سایر رشته های فنی مهندسی

فایل های جدید