SOCIAL MARKETING

SOCIAL MARKETING

SOCIAL MARKETING

حجم فایل : 311.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 45 1 SOCIAL MARKETING 2 در دنياي امروز کسب سهم بيشتر از بازار مصرف، هدف اصلي شرکت ها و صاحبان صنايع به شمار مي رود و در اين شرايط استفاده از اصول و فنون علمي در بازاريابي هر روز پررنگ تر از قبل مي شود. بازاريابي نوين به جاي جستجو براي يافتن مشتري جهت محصولات توليد شده، به خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نيازهاي مشتريان توجه دارد.به عبارت ديگر کانون اصلي انديشه و عمل در بازاريابي نوين،...

جزئیات بیشتر / دانلود


SOCIAL MARKETING


سایر رشته های فنی مهندسی

فایل های جدید