پرسشنامه ای جهت بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداري مسافران در صنعت حملونقل هوایی

پرسشنامه ای جهت بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداري مسافران در صنعت حملونقل هوایی

پرسشنامه ای جهت بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداري مسافران در صنعت حملونقل هوایی

پرسشنامه ای که پیش روی شماست حاوی 40 سوال است . این پرسشنامه از دو قسمت تشکل شده است . قسمت اول به پرسش های مربوط به ویژگی های جمعیت شناختی اختصاص دارد. قسمت دوم عبارات مربوط به ابعاد مدل ایرکوال آمده است . از شما تقاضا داریم با توجه به اینکه کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شرکت های هوایی بسیار موثر است، عبارات را با دقت خوانده و پاسخ مورد نظر را خود بدهید. پیشاپیش از لطف و همکاری شما با پرسش گران صمیمانه تشکر می نماییم....

جزئیات بیشتر / دانلود


پرسشنامه ای جهت بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداري مسافران در صنعت حملونقل هوایی


روان شناسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید