مبانی نظری و پیشینه تحقیق آميخته بازاريابي

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آميخته بازاريابي

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آميخته بازاريابي

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق آميخته بازاريابي فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 30 همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن منابع کامل ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.   فهرست مطالب: آمیخته بازاریابی تعریف آمیخته بازاریابی بازاريابي رابطه اي و بازاريابي سنتي فعاليت هاي ترفيعي و تبليغي و...  ...

جزئیات بیشتر / دانلود


مبانی نظری و پیشینه تحقیق آميخته بازاريابي

پیشینه تحقیق آميخته بازاريابي

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید