دینا فایل / تبليغات و فراگرد بازاريابي
تبليغات و فراگرد بازاريابي
تبليغات و فراگرد بازاريابي
نام فایل : تبليغات و فراگرد بازاريابي فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 33 حجم : 205 کیلوبایت مفهوم بازاريابي : تجديد حيات جهاني محصولات هوگ هارلي، اشاره به قدرت بالقوة بازاريابي دارد. اين موضوع همچنين دو ايده مهم را تداعي مي كند: نخست اينكه تبليغات، دقيقا بخشي از مجموعة تلاش هاي بازاريابي است. دوم ، راهبردهاي بازاريابي- از جمله تبليغات- به آساني از يك فرهنگ به فرهنگ ديگر قابل انتقال نيست. هدف اين كار، فراهم كردن چشم اندازي دركاركرد بازاريابي و...
جزئیات بیشتر / دانلود
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید