دانلود پاورپوینت با موضوع چرخه مخارج، خرید و پرداخت های نقدی،
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
یکی از وظایف اساسی سیستم اطلاعاتی حسابداری تعریف چرخه مخارج روش سنتی کنترل موجودی کالا روشهای مختلف کنترل موجودی فرصتهای استفاده از فن آوری اطلاعات
درخواست کالا
سفارش کالا
رسید و انبار کردن کالا
تصویب صورتحساب
و ...
بخشی از متن پاورپوینت:
یکی از وظایف اساسی سیستم اطلاعاتی حسابداری: پشتیبانی اثربخش عملکرد فعالیتهای تجاری شرکت، از طریق پردازش کارآمد دادههای معاملات و رویدادهای تجاری آن است.
تعریف چرخه مخارج: - یک مجموعه فعالیتهای تکراری و عملیات پردازش دادههای مربوط به خرید کالا و خدمات و پرداخت بهای آنها است. - در چرخه مخارج، مبادله اصلی اطلاعات برون سازمانی با فروشندگان است. - در داخل چرخه مخارج، دریافت اعلامیههایی از چرخه درآمد، چرخه تولید، کنترل موجودیها و دوایر مختلف، در مورد نیاز به خرید کالا و مواد اولیه.