انتقال پس از 3 ثانیه
دانلود مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری
نمایش شماره پشتیبانی 09394812277
انتقال پس از 3 ثانیه
دانلود مقاله بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری
نمایش شماره پشتیبانی 09394812277
چكيده: بازاريابي شامل فعاليت هايي مي شود كه در رابطه با رساندن خريدار و فروشنده به يكديگر براي انجام معامله ، صورت مي گيرد. بازار جهانگردي بر مبناي منطقه جغرافيايي ، تركيب جمعيتي ، نوع رفتار يا بر مبناي رواننگاري بخش بندي مي شود. در آميخته بازاريابي عوامل گوناگون كه بر تلاش ها ي بازار يابي اثر ميگذارند به چهار گروه اصلي طبقه بندي مي شوند كه عبارتند از: محصول، توزيع، قيمت و ترويج يا گسترش محصول (سياستهاي تشويقي). براي اطمينان يافتن از...