تحقیق بررسی اصول حاکم بر قرار بازداشت موقت

تحقیق بررسی اصول حاکم بر قرار بازداشت موقت

تحقیق-بررسی-اصول-حاکم-بر-قرار-بازداشت-موقت

قسمتی از متن:
پس‌ از وقوع‌ جرم‌ و اعلام‌ آن‌، دادسرا به‌ عنوان‌ يك‌ نهاد قضايي‌، مكلف‌ به‌ كشف‌، تعقيب‌ و تحقيق‌ درباره‌ جرم‌، مي‌شود. كشف‌ حقيقت‌ و ضرورت‌ وجودي‌ آن‌، به‌ عنوان‌ يك‌ عامل‌ مهم‌ در استقرار »عدالت‌ قضايي‌ و برقراري‌ نظم‌ و امنيت‌ اجتماعي‌ و عمومي‌«، همواره‌ از مهم‌ترين‌ وظايف‌ نهاد قضايي‌ دادسرا در نظر گرفته‌ شده‌ است‌. دادسرا از يك‌ سو در اجراي‌ وظيفه‌ قانوني‌ مكلف‌ به‌ كشف‌ حقيقت‌ است‌، از ديگر سو نيز دفاع‌ از حقوق‌ جامعه‌ و بزه‌ديدگان‌ ايجاب‌ مي‌كند تا تمام‌ كوشش‌ و تلاش‌ خود را با ماموران‌ پليس‌ تحت‌ امر خود )ضابطين‌ دادگستري‌( صرف‌ كند.
در همين‌ راستا يكي‌ از موضوعات‌ موؤر و تاؤيرگذار در روشن‌ شدن‌ حقيقت‌، دستگيري‌، بازداشت‌ و تحقيق‌ از متهمين‌ و مظنونين‌ ارتكاب‌ به‌ جرم‌ است‌. به‌ويژه‌ در جرايم‌ مهم‌ با موضوعات‌ اخلال‌ در نظم‌ عمومي‌ و رعايت‌ حقوق‌ جامعه‌، دستگيري‌ و بازداشت‌ متهمين‌ و تحقيق‌ از آنان‌ اهميت‌ خاصي‌ برخوردار است‌.

فهرست:
انواع‌ قرار بازداشت‌ موقت‌
اصول‌ حاكم‌ بر قرار بازداشت‌ موقت‌  
اصل‌ قانون‌محوري‌ در زمان‌ صدور قرار بازداشت‌ موقت‌
نتيجه‌گيري‌ و پيشنهادها

رمز فایل: www.aryafile.ir
دانلود فایل


تحقیق بررسی اصول حاکم بر قرار بازداشت موقت

دانلود تحقیق در مورد بازداشت,انواع‌ قرار بازداشت‌ موقت‌,اصول‌ حاكم‌ بر قرار بازداشت‌ موقت‌ ,اصل‌ قانون‌محوري‌,مقاله در مورد بازداشت موقت,قرار بازداشت,تحقیق درباره حکم بازداشت موقت,بازداشت,صدور حکم بازداشت,تحقیق درباره حکم بازداشت موقت

حقوق

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید