تحقیق بررسی محيط كار فلش

تحقیق بررسی محيط كار فلش

تحقیق-بررسی-محيط-كار-فلش

قسمتی از متن:
لايه‌ها كار اداره ويرايش يك فيلم را بسيار ساده‌تر مي كند به عنوان مثال شما مي‌توانيد يك لايه را به عكس پس‌زمينه فيلم اختصاص دهيد و در يك لايه ديگر انيميشن خود را پياده كنيد و نوشته‌هاي خود را در لايه ديگري بگذاريد. با اين كار شما به راحتي موضوعات را روي هم انباشته مي‌كنيد بدون اين كه هيچ آشفتگي در كار ايجاد شود.

فهرست:
فصل اول آشنايي
محيط كار فلش
Stage
Timwline
لايه‌ها
Symbols
ترسيم در فلش
ايجاد Symbols و استفاده از آنها
نكته
متحرك‌سازي به صورت Tweening
Motion Tweening
Ahape Tweening
نكته.
انيميشن سازي با استفاده از قابليت Motion Guide.
دكمه‌هاي كنترل كننده
نكته
نكته
چگونه به دكمه‌ها صدا اضافه كنيم
نكته
اعمال دستور (Actions) روي دكمه‌ها
دادن لينك به دكمه.
Goto
Stop
FS Command
Full Screen
Show menu
Quit
استفاده از دكمه‌هاي پيش ساخته شده
ويديو كليپ
لودينگ همراه با نشان دادن درصد بارگذاري شده
چگونه در فلش فارسي تايپ كنيم
(intelligent Persian Typist) ipt
نرم‌افزار مريم
چگونه به نوشته‌هاي خود افكت‌هاي زيبا بدهيم
تكنيك سوم
سر سخنگو
مرحله اول: وارد كردن فايل صوتي
مرحله دوم : ترسيم سر سخنگو
توجه
ويرايش اصوات در Flash Mx
مرحله سوم : افزودن شكل دهان
توجه
مرحله دوم : هر يك از حروف را در لايه‌اي مجزا قرار دهيد
مرحله چهارم : متن كوچكتر را به فريم پنجم انتقال دهيد
مرحله پنچم: ايجاد Shape Tween
مرحله ششم: تنظيم تناوبي حركات حروف
مرحله هفتم: يك فريم اصلي در انتها اضافه كنيد
گسترش حروف
مرحله اول : ايجاد متن
توجه
مرحله دوم: توزيع حروف در لايه‌ها
مرحله سوم : كشيدن حروف
مرحله چهارم: حروف تغيير يافته را در لايه‌ها توزيع كنيد
يادآوري
مرحله پنجم : ايجاد مرحله پنجم : ايجاد Shape Tween
مرحله ششم : كشيدن حروف تغيير شكل يافته
فصل چهارم
صوت و تصوير
تكنيك نوزدهم
كليد On/Off و پيچ تنظيم شدت صدا
مرحله اول: ايجاد دكمه
توجه
مرحله دوم : ايجاد نوار اسلايدر
مرحله سوم: دكمه‌ها و نوار اسلايدر را همگذاري كنيد
مرحله چهارم : فايل صوتي را وارد كنيد
مرحله پنجم : افزودن ActionsSctipt
تكنيك بيستم
افزودن فايل ويديويي به فيلم flash
مرحله اول: وارد كردن فايل ويديويي
توجه. 41
مرحله دوم : تنظيمات ويديويي مورد نظر خود را مشخص كنيد
فصل پنجم
جلوه‌هاي داراي ارتباط متقابل
يادآوري
تكنيگ بيست و نهم
منوهاي برگه‌دار
مرحله اول : ايجاد لايه‌هاي مورد نياز
توجه
مرحله دوم: ايجاد نوار
مرحله سوم : ايجاد برگه‌ها
تنظيم پهناي برگه
مرحله چهارم: متمايز ساختن برگه انتخاب شده
مرحله پنجم : گشودن ساير لايه‌ها
مرحله ششم : افزودن برچسب ها
مرحله هفتم : افزودن محتويات
تكنيك سي و دوم
ايجاد آزمون چند گزينه‌اي
مرحله اول: ايجا لايه‌هاي مورد نياز
مرحله دوم: افزودن دكمه‌هاي راديويي براي گزينه‌هاي پاسخ
توجه
هشدار
مرحله سوم: افزودن سوالات
مرحله چهارم: افزودن دكمه Next
مرحله پنجم: افزودن صفحه نمايش نمرات
مرحله ششم: افزودن كد ActionsScript
نكته
تكنيك سي و سوم
فرم دريافت اطلاعات از كاربر
مرحله اول: ايجاد كادرهاي متني
مرحله دوم: افزودن دكمه
مرحله سوم: ايجاد فريم دوم
مرحله چهارم: ايجاد سومين فريم
توجه
تكنيك سي و چهارم
ارزيابي فرم‌ها
مرحله اول: ايجاد كادرهاي متني
توجه
مرحله دوم: Push Botton را وارد كنيد
مرحله سوم: ايجاد صفحه نمايش بعدي
مرحله  پنجم: افزودن پس‌زمينه.
تكيك چهل و يكم
بارگذاري صفحه همراه با نمايش تدريجي
مرحله اول: ايجاد كادر Preloader
مرحله دوم: ايجاد انيميشن Preloader
مرحله سوم: افزودن كد ActionsScript
توجه
مرحله چهارم : ايجاد صحنه‌ها و فيلم اصلي
مفاهيم
فيلم (Movie)
فريم‌ها و Timeline ها
Objectها
اشيا Shape
اشيا Button
شي sprite
شي Instance
اشيا مختلط (Complex)
اشياء گروه‌بندي شده
افكتها
اشيا و كلاسها
متد و ويژگي
استفاده از نقطه در دستورات
نكات بيشتري درباره علامت گذاري
نقطه ويرگول
آكولاد
ويرگول
پنل Action
جدا كردن پنل Actions از طرح
پنجره نرم‌افزار
چشباندن پنل Actions به طرح پنجره‌ نرم‌افزار
-  نكته
طرح پنل Actions
اضافه كردن يك دستور
نكته
ويرايش دستور موجود در صفحه كليد
نكته.
مرتب كردن پنل Actions
تنظيمات پنل Actions
استفاده از نكته كد
نكته
تنظيم نمايش كدها
استفاده از پنل‌ Help براي دستورها
سنجاق زدن يا برداشتن سنجاق از كد
استفاده از اشياء
ايجاد اشيا
قواعد نامگذاري
ايجاد يك نمونه از شي
نكته
فراخواني متدها
فراخواني يك متد از شي
ارائه نتايج متد getDate
تخصيص ويژگي‌ها
تخصيص مقدار به ويژگي
توابع
استفاده از توضيحات
ايجاد يك توضيح
نكته
Action Script2
اجزاي تشكيل‌دهنده محيط فتوشاپ
Menubar
شناسايي ابزار
شناخت پالت‌ها
توضيحي در مورد لايه‌ها
باز كردن يك فايل جديد يا فايل موجود
ابزار Brush
نحوه كاركردن با Brush ها و نحوه تنظيم آنها
مشخص كردن پويايي شكل Brush
تعيين ميزان پراكندگي Brush (Brush Scattering)
ايجاد Brushهاي بافت‌دار
ايجاد Brushهاي دوتايي
مشخص كردن پويايي رنگ‌ها
يك دستور ديگر : Define Brush
ابزار History Brush
تنظيمات Option Bar
ابزار Art History Brush
ابزار Gradint
ايجاد يك Gradint
ايجاد Noise Gradint
ابزار Paint Bucket
دانلود فایل


تحقیق بررسی محيط كار فلش

محيط كار فلش,ترسيم در فلش,متحرك‌سازي,ايجاد صحنه‌ها و فيلم اصلي,دانلود تحقیق در مورد نرم افزار فلش,دانلود تحقیق در مورد برنامه فلش,برنامه فلش,پایان نامه بررسی محيط كار فلش,انيميشن سازي

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید