دینا فایل / تحقیق نقش تبلیغات در بازاریابی
تحقیق نقش تبلیغات در بازاریابی
تحقیق نقش تبلیغات در بازاریابی
قسمتی از متن:
وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.
مهمترین اصل در تبلیغات، تاکید بر منافع مصرف کننده است. وقتی یک آگهی یا نامه تبلیغاتی می نویسد، هشدار جی آبراهام را به یاد داشته باشید:
«این واقعیت را در نظر داشته باشید که مردم به بزرگی شما هیچ اهمیتی نمی دهند. تنها چیزی که برای آنها مهم است نوع سود، مزیت، خدمت، یا بهبود شخصی ویژه ای است که ارایه می دهید. شما چگونه زندگی آنها را بهبود خواهید بخشید؟ شما چگونه زندگی راحت تری برای آنان ارایه خواهید دید؟ آیا آنها را خوش قیافه تر خواهید ساخت؟ آیا آنها را ثروتمندتر خواهید کرد؟ آیا می خواهند بدانند شما از چه طریقی کیفیت، ارزش، لذت، سودآوری را در زندگی آنها بهبود خواهید بخشید. بازاریاب های معدودی واقعاَ به این نکته پی برده اند! مردم اهمیت نمی دهند شما چه می خواهید! تمام کارهایی که در تبلیغات، در بازاریابی، در فروش انجام می دهید باید تنها اطلاع رسانی این نکته باشد که شما به چه طریقی به مشتریان فعلی و آتی خود سود خواهید رساند.
فهرست:
درک درست تبلیغات
تکنیهای اجرایی تبلیغ
موزیکال
ارایه تاییدیه
داستان گویی
مستندات علمی
تبلیغ دوتکه
شایستگی فنی
نمای نزدیک
رتوسکوپ
مقایسه
حل مشکل
فرد سخنگو
سبک زندگی
برشی از زندگی روزمره
سریال (مجموعه تبلیغ)
خیال پردازی
حالت یا ذهنیت پردازی
روشهای تبلیغ
بازاریابی از راه دور
سایر فعالیتهای تبلیغی
اجرای فعالیتهای تبلیغاتی
ترجمه یا برگردان پیام تبلیغاتی
تبلیغات با توجه به ملاحظات فرهنگی
تبلیغات با توجه به ملاحظات رسانههای جهانی
مفهوم تبلیغات در نقطه خرید
از دیدگاه رسانهای
تبلیغات نوین
صنعت نقطه خرید
درک درستتر از زمانه
نامحدود و محدود: چاپ دیجیتال
روشهای تبلیغ در نقطه خرید
آینده تبلیغ در نقطه خرید
چگونه یک آگهی تبلیغاتی بسازیم؟
جاذبه منطقی
جاذبه ترس
جاذبه اخلاقی
عنوان آگهی چه تاثیری در فروش دارد؟
عنوان های بی واسطه
عنوان های تهییج کننده
پنج اصل برای ساخت یک آگهی موثر
آگهی، هنرایجاد ارتباط
موازنه تبلیغات و رشد اقتصادی
وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.
مهمترین اصل در تبلیغات، تاکید بر منافع مصرف کننده است. وقتی یک آگهی یا نامه تبلیغاتی می نویسد، هشدار جی آبراهام را به یاد داشته باشید:
«این واقعیت را در نظر داشته باشید که مردم به بزرگی شما هیچ اهمیتی نمی دهند. تنها چیزی که برای آنها مهم است نوع سود، مزیت، خدمت، یا بهبود شخصی ویژه ای است که ارایه می دهید. شما چگونه زندگی آنها را بهبود خواهید بخشید؟ شما چگونه زندگی راحت تری برای آنان ارایه خواهید دید؟ آیا آنها را خوش قیافه تر خواهید ساخت؟ آیا آنها را ثروتمندتر خواهید کرد؟ آیا می خواهند بدانند شما از چه طریقی کیفیت، ارزش، لذت، سودآوری را در زندگی آنها بهبود خواهید بخشید. بازاریاب های معدودی واقعاَ به این نکته پی برده اند! مردم اهمیت نمی دهند شما چه می خواهید! تمام کارهایی که در تبلیغات، در بازاریابی، در فروش انجام می دهید باید تنها اطلاع رسانی این نکته باشد که شما به چه طریقی به مشتریان فعلی و آتی خود سود خواهید رساند.
فهرست:
درک درست تبلیغات
تکنیهای اجرایی تبلیغ
موزیکال
ارایه تاییدیه
داستان گویی
مستندات علمی
تبلیغ دوتکه
شایستگی فنی
نمای نزدیک
رتوسکوپ
مقایسه
حل مشکل
فرد سخنگو
سبک زندگی
برشی از زندگی روزمره
سریال (مجموعه تبلیغ)
خیال پردازی
حالت یا ذهنیت پردازی
روشهای تبلیغ
بازاریابی از راه دور
سایر فعالیتهای تبلیغی
اجرای فعالیتهای تبلیغاتی
ترجمه یا برگردان پیام تبلیغاتی
تبلیغات با توجه به ملاحظات فرهنگی
تبلیغات با توجه به ملاحظات رسانههای جهانی
مفهوم تبلیغات در نقطه خرید
از دیدگاه رسانهای
تبلیغات نوین
صنعت نقطه خرید
درک درستتر از زمانه
نامحدود و محدود: چاپ دیجیتال
روشهای تبلیغ در نقطه خرید
آینده تبلیغ در نقطه خرید
چگونه یک آگهی تبلیغاتی بسازیم؟
جاذبه منطقی
جاذبه ترس
جاذبه اخلاقی
عنوان آگهی چه تاثیری در فروش دارد؟
عنوان های بی واسطه
عنوان های تهییج کننده
پنج اصل برای ساخت یک آگهی موثر
آگهی، هنرایجاد ارتباط
موازنه تبلیغات و رشد اقتصادی
تبلیغات,بازاریابی,تکنیهای اجرایی تبلیغ,تبلیغ دوتکه,بازاریابی و تبلیغات,تحقیق در مورد بازاریابی,نقش تبلیغات در بازاریابی,بازاریابی مدرن,دانلود تحقیق درباره تبلیغات,پروژه نقش بازاریابی و تبلیغات
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید