تحقیق بررسي بازار سبزيجات خشک

تحقیق بررسي بازار سبزيجات خشک

تحقیق-بررسي-بازار-سبزيجات-خشک

مقدمه:
با توجه به اينكه در ايران انوع آب و هوا وجود دارد و شرايط و اقليم نيز متنوع مي باشد در نتيجه تنوع سبزيجات آن بسيار مي باشد و همچنين سبزيجات ايران بواسطه ي نحوه ي عمليات كاشت و داشت و برداشت و وجود خاك بسيار غني و حاصل خيز در جهان مطلوبيت زيادي دارا مي باشد.
در همين راستاها بايستي در سدد صدور اين محصولات به خارج از كشور به بهترين نحو ممكن كوشيد و لذا نگهداري و عرضه ي داخلي آن نيز يكي ديگر از هدفهاي اين رشته مي باشد و براي محقق كردن اين ارزشها ابتدا بايد روشي يافت كه توانايي نگهداري بهينه در زمان طولاني بصورت مطلوب و تازه را داشته باشد. لذا خشك كردن سبزيجات راهي است مناسب براي اين امر.
طي برقراري ارتباط با تعدادي از صنايع مرتبط و مذاكرات انجام شده ضرورت بررسي بازار جهت انجام سرمايه گذاري هاي توليدي در ايران ضروري مي باشد، لذا با توجه به كاربردي بودن طرح نسبت به بررسي بازارهاي داخلي و خارجي و ارائه ي راهكارهاي ورود به اين بازارها لازم مي باشد.

فهرست مطالب:
فصل اول:(طرح تحقیق)
هدف و ضرورت تحقیق
فرضیه ی تحقیق
روش تحقیق

فصل دوم:(ادبیات تحقیق)
تجارت بین الملل و كشورهای روبه توسعه
جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد كشور
آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی
نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال
تعریف استراتژی
نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی
الف- استراتژی جایگزینی واردات
ب- استراتژی توسعه صادرات
انواع استراتژی های رقابتی عام
رهبری در هزینه
تمایز محصول
تمركز (محدودنگری)
میانه روی
تعریف بازاریابی
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار
1- استراتژی بازاریابی یكسان
2- استراتژی بازاریابی تفكیكی
3- استراتژی بازاریابی تمركزی
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازار های بین المللی
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی
آمیخته محصول
اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی
آمیخته تشویق و ترفیع
توزیع فیزیكی در آمیخته بازاریابی
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی
1- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل
2- تصمیم به فعالیت در سطح بین‌الملل)
3-  تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین‌الملل
4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین‌المللی
5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین‌الملل
6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین‌الملل

فصل سوم :(روش تحقق)
تحول فرهنگی (با درنظر گرفتن اقتصاد):
بازار خارجی
مصاحبه با خانم مهندس   مدیر شهرك فناوری صنایع غذایی و بیو تكنولوژی شمالشرق:

فصل چهارم:(تجزیه وتحلیل داده ها)
1- صادركنندگان وتولیدگران سبزیجات خشك از دانش و فنون بازاریابی آگاهی لازم را دارند
2- سبزیجات خشك از كیفیت مناسب برای صادرات برخوردار می باشند.
3- روشهای نوین تولید سبزیجات خشك از سوی تولیدكنندگان مورد استفاده قرارمی گیرد.

فصل پنجم:(نتیجه گیری و پیشنهادات)
پیشنهادات
منابع و ماخذ
دانلود فایل


تحقیق بررسي بازار سبزيجات خشک

پایان نامه صنایع غذایی,تولید سبزی خشک,بسته بندی سبزی خشک,فرایند تولید سبزیجات خشک,استراتژی بازاریابی,انواع روش های بازاریابی,استراتژی,صادرات سبزیجات,ازاریابی ,صادرات,سبزیجات خشك,تولید سبزیجات خشك

صنایع غذایی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید