دینا فایل / تحقیق ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه
تحقیق ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه
تحقیق ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه
دانلود تحقیق با موضوع ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه،
در قالب Word و در 97 صفحه قابل ویرایش.
فهرست مطالب :
تشخیص مفاهیم
برنامه ریزی ، نظارت بر اجرای برنامه ها
ارزشیابی از دوره های آموزشی 39-26
نحوه تهیه گزارش های مورد نیاز یک آموزشگاه
برقراری روابط انسانی و اصول ارتباطات
نظارت بر امور مالی آموزشگاه
تهیه محتوای مربوط به خلاقیت و نوآوریهای مدیر
نحوه پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و بهداشت محیط کار
منابع
تشخیص مفاهیم
برنامه ریزی ، نظارت بر اجرای برنامه ها
ارزشیابی از دوره های آموزشی 39-26
نحوه تهیه گزارش های مورد نیاز یک آموزشگاه
برقراری روابط انسانی و اصول ارتباطات
نظارت بر امور مالی آموزشگاه
تهیه محتوای مربوط به خلاقیت و نوآوریهای مدیر
نحوه پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و بهداشت محیط کار
منابع
تعریف مدیریت
تعاريف مديريت غالباً اصالت را يا به فرد و گروه اجتماعي و يا به سازمان مي دهند. براي مثال: " فالت " (Follett) مديريت را " هنر انجام دادن كار به وسيله ديگران " مي داند. اين تعريف نه تنها با آموزشهاي نظرية نئوكلاسيك همخواني ندارد، بلكه مي تواند براي توجيه يك نظام استثماري مورد استفاده قرار گيرد. در واقع اين ذهنيت فلسفي و يا ديدگاه خاص گوينده است كه تعريف او را با سوگيري مواجه مي سازد. اصالت هم با فرد و هم با سازمان است ولي با توجه به نوع و ماهيت سازمان، تنها ميزان اهميت هر يك از آن دو فرق خواهد كرد. با در نظر گرفتن مطلب فوق، تعريفي از مديريت در زير ارائه مي شود: " مديريت عبارت از توانايي پرورش و هماهنگ سازي فرآيند هاي خود رهبري اعضاي سازمان در ارتباط و همسو با اهداف سازمان است. " اين تعريف بر چند پيش فرض زير استوار است:
ـ كاركنان قابليت رشد شخصي و حرفه اي و نيز توانايي اداره كردن خويش را دارند.
ـ كارآيي و اثر بخشي سازمان در گرو رشد و در نتيجه تلاش بيشتر كاركنان است.
ـ سازمان و اهداف آن راهنماي عمل مديريت و كاركنان است.
ـ نقش مدير يك نقش حرفه اي است و نه صرفاً تجربه اندوزي در حين عمل.
ـ مديريت به عنوان يك فرآيند مشاركتي در نظر گرفته شده است. فرآيندي كه نقش مدير در آن كمرنگ است و بيشتر نقش يك پشتيبان، تسهيل گر و هماهنگ كننده را دارد.
در سالهاي بين 1910 تا 1930 مديريت آموزشي را به عنوان هدايت امور و بازرسي آنها مي دانستند. در اين دوران معلمان بدون گذراندن دوره خاصي وارد اين حرفه مي شدند و وظيفة مدير، نظارت بر كارهاي معلمان، از نزديك بود. در سال هاي بين 1930 تا 1940 به مديريت و رهبري مبتني بر آزادمنشي توجه شد و منظور از آن ترغيب معلمان به انجام دادن چيزي بود كه مدير مد نظر داشت. در سالهاي بين 1940 تا 1950 مديريت آموزشي را امر و كوششي تعاوني مي دانستند. به نظر آنان تمام افراد شاغل در يك مدرسه در حال رهبري و هدايت يكديگرند. در نتيجه به جاي كلمة « بازرسي » عباراتي از قبيل: « كمك متقابل »، « مشورت كردن با هم »، « طرح ريزي به كمك هم » يا حتي « گفتگو كردن با يكديگر در باب بهتركردن وضع « تعليم و تعلم » را به كار مي بردند. طبق اين مفهوم، وظيفه مدير يا رهبر آموزشي عبارت از فراهم ساختن تسهيلاتي است كه افراد بتوانند با هم به مشورت بپردازند و از تجارب يكديگر بهره برند....

تحقیق مهارت شغلی ,تحقیق در مورد مهارت شغلی ,دانلود تحقیق مهارت شغلی ,پروژه مهارت شغلی , دانلود تحقیق روانشناسی در مورد مهارت شغلی ,مقاله مهارت شغلی ,تحقیق روانشناسی مهارت شغلی , پایان نامه روانشناسی پیرامون مهارت شغلی
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید