گزارش آزمايشگاه سيستم هاي كنترل خطي

گزارش آزمايشگاه سيستم هاي كنترل خطي

گزارش-آزمايشگاه-سيستم-هاي-كنترل-خطي

دانلود تحقیق گزارش آزمايشگاه سيستم هاي كنترل خطي ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 62 

بخشی از این گزارش :
آشنايي با دستگاه شبيه ساز فرآيند:
1-1)Set value:
خروجي set value را به نمايشگر سمت چپ داده و با تغيير آن ملاحظه مي‌شود كه LED ها با توجه به مقدار ولتاژ در بالا يا پائين مبدا قرار مي‌گيرند كه مبين ولتاژ DC مي‌باشد. كه از 10 تا 10- ولت قابل تغيير است.
2-1)Disturbance:
 اين قسمت قابليت توليد موج مربعي و سينوسي با دامنه و فركانس متغيير دارد. خروجي سينوسي را به نمايشگر سمت چپ داده ملاحضه مي‌شود كه LEDها به طور پيوسته از مينيمم به ماكزيمم و برعكس روشن مي‌شوند. حال اگر خروجي مربعي باشد LEDها فقط در نقاط ماكزيمم و مينيمم پيك‌ روشن مي‌شود.
1) انتگرال گير:
در اين مرحله ازآزمايش ابتدا يك موج مربعي به ورودي انتگرالگير ميدهيم و از خروجي يك موج مثلثي ميگيريم ؛ وبه كمك رابطه مربوطه Ti را محاسبه ميكنيم.از آنجا كه انتگرال يك سيكل كامل صفر ميشود(سطح زير منحني ) بنابراين انتگرال را در نيم سيكل محاسبه مي كنيم .حال خروجي كه با فركانس 100 هرتز و ولتاژ 2 ولت پيك تا پيك تنظيم شده است را به ورودي انتگرال‌گير مي‌دهيم و ورودي و خروجي را به طور همزمان در اسكوپ مشاهده مي‌كنيم. چون در اين حالت انتگرالگير به اشباع مي‌رود توسط set value مقدار DC به آن اضافه مي‌كنيم تا از اشباع خارج شود.

دانلود فایل


گزارش آزمايشگاه سيستم هاي كنترل خطي

گزارش آزمايشگاه سيستم هاي كنترل خطي, دانلود تحقیق گزارش آزمايشگاه سيستم هاي كنترل خطي, تحقیق در مورد گزارش آزمايشگاه سيستم هاي كنترل خطي, تحقیق گزارش آزمايشگاه سيستم هاي كنترل خطي, تحقیق درباره گزارش آزمايشگاه سيستم هاي كنترل خطي, تحقیق راجع به گزارش,,,

برق، الکترونیک، مخابرات

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید