تحقیق آمار ریختن زباله

تحقیق آمار ریختن زباله

تحقیق-آمار-ریختن-زباله

دانلود تحقیق آمار ریختن زباله ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 77 

بخشی از این تحقیق :
مقدمه :
در گذشته کسي نگران طبيعت و محيط زيست نبود . فکر مي کردند آزادند تا هر طور که مي خواهند و مي توانند از طبيعت بهره برداري کنند . مصرف بيشتر يعني رفاه بيشتر براي بسياري از ما صحبت از سهم آيندگان از طبيعت ، بحثي بي معني است . 
اکنون گرچه دير است اما به هر حال دريافته ايم که استفاده از طبيعت حدي دارد و اگر به تعادل ديرپاي آن زيان برسانيم ، با آلودگي محيط زيست و کمبود منابع طبيعي رو به رو خواهيم شد . براي ما تغيير عادت بسيار دشوار است . 
بچه هاي امروز بهتر از گذشتگان فکر مي کنند و وسايل ارتباطي بي سابقه اي در اختيار دارند ، کافي است انگيزه و اطلاعات صحيح به آنها بدهيم تا دست به کار شوند . از طرف ديگر بچه ها بايد باور کنند که مي توانند با خطرات بزرگ زيست محيطي جامعه روبرو شوند . و با آن ها مبارزه کنند . اطلاعات اين پژوهش آينده اي است که به نسل هاي بعدي هديه مي دهيم . 
ذخاير زير زميني :
گنج هاي زير زمين ! اين عبارت ، شما را به ياد دزدان دريايي و صندوق هاي پر از طلا مي اندازد . اما طلا فقط يکي از گنجينه هاي زمين است . چيزهاي ارزشمند ديگري هم وجود دارد که از ميليون ها سال پيش در اين سياره ذخيره شده اند ، مانند نفت ، آهن ،‌نقره ، ماسه ، آلومينيم و مس . 
ما براي تأمين سوخت ، گرم کردن خانه و ساختن ابزار ، از اين ذخاير استفاده مي کنيم . اين ذخاير بسيار ارزشمند و در عين حال محدود هستند ، به طوري که در صورت مصرف بي رويه ، چيزي از ذخاير زير زميني باقي نخواهد ماند . 
ما بايد به نحوه استفاده از ذخاير زمين بيشتر فکر کنيم . آيا درست است که همه را براي روشنايي ، گرم کردن ، تهيه ابزار و کارهاي نه چندان ضروري هدر دهيم ؟ آيا بهتر نيست طوري از اين ذخاير استفاده کنيم که همه بتوانند از آن بهره ببرند ؟ شايد اين سئوال ها عجيب به نظر بيايند ، اما اکنون نوبت شما بچه هاست که سئوال هايي را مطرح و تلاش کنيد به جواب آن ها برسيد ، زيرا گنجينه هاي کره زمين به شما هم تعلق دارند . 
دانلود فایل


تحقیق آمار ریختن زباله

آمار ریختن زباله, دانلود تحقیق آمار ریختن زباله, تحقیق در مورد آمار ریختن زباله, تحقیق آمار ریختن زباله, تحقیق درباره آمار ریختن زباله, تحقیق راجع به آمار ریختن زباله, تحقیق آماده آمار ریختن زباله, تحقیق در مورد آمار ریختن زباله, پاورپوینت آمار ریختن,,,

آمار

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید