تحقیق گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی

تحقیق گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی

تحقیق-گزارش-کار-آزمایشگاه-فیزیک-(عمومی)-گروه-زیست-شناسی

دانلود تحقیق گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 9 

بخشی از این تحقیق :
موضوع آزمایش: یادگیری و نحوه استفاده از دستگاه اندازه گیری (کولیکس – ریز سنج – ترازوی دیجیتالی. ترازوی مکانیکی) و بدست آوردن چگالی اجسام.
افراد گروه: 
هدف از آزمایش: نحوه استفاده از وسایل اندازه گیری و بدست آوردن چگالی اجسام هم جنس. 
وسایل مورد نیاز و دقت آنها: کولیکس با دقت اندازه گیری   - ریز سنج با دقت اندازه گیری   ترازوی دیجیتال با دقت    - ترازوی مکانیکی با دقت   . 
شرح دستگاه ها: در مورد وسیله اندازه گیری کولیس باید گفت که شامل قسمت های مختلف به شرح زیر می باشد دارای یک قسمت ثابت و یک قسمت متحرک به نام (ورنه ) که هر قسمت ها درجه بندی شده  و قسمت متحرک که قابل حرکت روی قسمت ثابت است در انتها دارای یک قسمت بلند و دراز که با جلو و عقب رفتن قسمت متحرک بلند و کوتاه می شود که برای اندزه گیری عمق اجسام است. در واقع این وسیله عمل کردی شبیه خط کش دارد با این تفاوت که دقت آن بسیار بالا و قادر است که قطر اجسامی مانند دایره و عمق اجسام را در حد mm برای ما اندازه گیری کند بطوری که به حدود درصد و هزارم یک عدد را هم به ما می دهد. علاوه بر قسمت های یاد شده دارای دو شاخک که یکی برای اندازه گیری قطر خارجی در پایان قرار دارد و دو شاخک در بالا برای اندازه گیری قطر داخلی اجسام می باشد و همچنین دارای یک پیچ برای ثابت کردن دستگاه است.
دانلود فایل


تحقیق گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی, دانلود تحقیق گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی, تحقیق در مورد گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی, تحقیق گزارش کار آزمایشگاه فیزیک (عمومی) گروه زیست شناسی, تحقیق درباره ,,,

فیزیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید