تحقیق زندگی نامه ایزاک نیوتن فیزیکدان

تحقیق زندگی نامه ایزاک نیوتن فیزیکدان

تحقیق-زندگی-نامه-ایزاک-نیوتن-فیزیکدان

دانلود تحقیق زندگی نامه ایزاک نیوتن فیزیکدان،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 10 

بخشی از این تحقیق :
ایزاک نیوتن اهل کجاست؟
در زندگی نامه ایزاک نیوتن اینگونه آمده است که: ایزاک نیوتن که در روز ۲۵ دسامبر ۱۶۴۲ یعنی سال مرگ گالیله متولد شد از خانواده ای است که افراد آن کشاورزان مستقل و متوسط الحال بودند و مجاور دریا در قریه وولستورپ می زیستند. ایزاک قبل از موعد متولد شد و زودرس به دنیا آمد، چنان ضعیف بود که مادر گمان برد او حتی روز اول زندگی را هم نتواند به پایان ببرد، پدرش نیز در عین حال اسحق نام داشت و در سی سالگی و قبل از تولد فرزندش درگذشت. پدرش مردی بوده است ضعیف با رفتار غیرعادی زودرنج و عصبی مزاج. مادرش هاناآیساک زنی بود مقتصد، خانه داری بود صاحب کفایت و صنعتگری با لیاقت.
بیوگرافی ایزاک نیوتن (زندگینامه دانشمندان)
ایزاک نیوتن دوره کودکی شادی نداشت او سه ساله بود که مادرش با بارناباس المیت کشیش مرفه با سنی دو برابر سن خود ازدواج کرد. جدایی از مادر ظاهراً سخت بر شخصیت او اثر گذاشت و تقریباً مسلم است که رفتار بعدی وی نسبت به زنان را نیز شکل داد. ایزاک هیچگاه ازدواج نکرد اما یک بار (شاید هم دوبار) نامزد کرد به نظر می آمد که تمرکز او منحصراً روی کارش بود نه سالی که نیوتن در وولستوپ جدا از مادر گذراند برای وی سال های دردناکی بود داستانهایی سر زبان است که نیوتن جوان ازقبه کلیسا بالا می رفت تا نورث ویتام ده مجاور را که مادرش اینک در آن زندگی می کرد ببیند.
آموزش ابتدایی رسمی ایزاک در دو مدرسه کوچک دهکده های اسکلینگتن و راچفورد صورت گرفته بود که هر دو برای رفت و آمد روزانه به خانه او نزدیک بودند چنین به نظر می رسد که اول بار داییی او که کشیشی به نام ویلیام آیسکاف بوده است متوجه شد که در نیوتن استعدادی مافوق کودکان عادی وجود دارد.
دانلود فایل


تحقیق زندگی نامه ایزاک نیوتن فیزیکدان

زندگی نامه ایزاک نیوتن فیزیکدان, دانلود تحقیق زندگی نامه ایزاک نیوتن فیزیکدان, تحقیق در مورد زندگی نامه ایزاک نیوتن فیزیکدان, تحقیق زندگی نامه ایزاک نیوتن فیزیکدان, تحقیق درباره زندگی نامه ایزاک نیوتن فیزیکدان, تحقیق راجع به زندگی نامه ایزاک نیوتن فی,,,

فیزیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید