تحقیق روش كاليبراسيون دماسنج‏هاي مايع در شيشه دقيق در مقايسه با SPRT

تحقیق روش كاليبراسيون دماسنج‏هاي مايع در شيشه دقيق در مقايسه با SPRT

تحقیق-روش-كاليبراسيون-دماسنج‏هاي-مايع-در-شيشه-دقيق-در-مقايسه-با-sprt

دانلود تحقیق روش كاليبراسيون دماسنج‏هاي مايع در شيشه دقيق در مقايسه با SPRT،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 12 


فهرست :
روش كاليبراسيون دماسنج‏هاي مايع در شيشه دقيق در مقايسه با SPRT
هدف و دامنه كاربرد
اصطلاحات و تعاريف
وسايل لازم
مايعات مورد استفاد در حمام مقايسه
مقدمات كاليبراسيون
روش كاليبراسيون
 
بخشی از این تحقیق :
استاندارد "روش استاندارد دماسنج‏هاي مايع در شيشه دقيق در مقايسه با  "SPRTكه توسط كميسيون‏هاي فني مربوطه تهيه و تدوين شده و در هيجدمين جلسه كميته ملي استاندارد اوزن و مقياسها مورخ  77/6/16مورد تصويب قرار گرفته است‏، اينك به استناد بند  1ماده  3قانون اصلاح قوانين و مقررات مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران مصوب بهمن ما  1371به عنوان استاندارد ملي ايران منتشر مي‏شود.
براي حفظ همگامي و هماهنگي با تحولات و پيشرفتهاي ملي و جهاني در زمينه صنايع‏، علوم و خدمات‏، استانداردهاي ملي ايران در مواقع لزوم تجديد نظر خواهد شد و هرگونه پيشنهادي كه براي اصلاح و تكميل اين استاندارد ارائه شود، در هنگام تجديدنظر در كميسيون فني مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت‏. بنابراين براي مراجعه به استانداردهاي ملي ايران بايد همواره از آخرين تجديد نظر آنها استفاده كرد.
در تهيه و تدوين اين استاندارد سعي شده است كه ضمن توجه به شرايط موجود و نيازهاي جامعه‏، در حد امكان بين اين استاندارد و استاندارد ملي كشورهاي صنعتي و پيشرفته هماهنگي ايجاد شود. 
دانلود فایل


تحقیق روش كاليبراسيون دماسنج‏هاي مايع در شيشه دقيق در مقايسه با SPRT

روش كاليبراسيون دماسنج‏هاي مايع در شيشه دقيق در مقايسه با SPRT, دانلود تحقیق روش كاليبراسيون دماسنج‏هاي مايع در شيشه دقيق در مقايسه با SPRT, تحقیق در مورد روش كاليبراسيون دماسنج‏هاي مايع در شيشه دقيق در مقايسه با SPRT, تحقیق روش كاليبراسيون دماسنج‏ها,,,

فیزیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید